تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۷۵۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فوتبال لیگ برترخوزستان/نتایج هفته بیست‌وپنجم
مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان هفته بیست و پنجم خود را در شهرهای مختلف استان پشت سر گذاشت که با پیروزی تیمهای سیمان بهبهان,شاهین هندیجان و استقلال ملاثانی همراه بود.

این هفته سیمان بهبهان با پیروزی پر گل مقابل پرسپولیس ویس همچنان به آقایی خود در فوتبال خوزستان ادامه داد و دست نیافتنی شد.

پرسپولیس هم با باختهای متوالی به لیگ یک چشمک زد.شاهین هندیجان بدلیل محرومیت از میزبانی در ماهشهر با یک گل بر استقلال حمیدیه غلبه نمود.

در همین چارچوب جدال آبیهای ملاثانی و مسجدسلیمان با پیروزی ملاثانی خاتمه پذیرفت تا تیم مسجدسلیمان هم خطر سقوط را احساس کند.

در سه بازی دیگر که بین تیمهای بالای جدول بود حاصلی جزء تساوی بدست نیامد.دیدار حساس هفته که بین تیمهای استقلال رامهرمز و پیروزی ماهشهر بود بدون گل به پایان رسید.

هر دو تیم برای تصاحب مقام دومی رقابت نزدیکی دارند. نفتون و یادآوران شلمچه هم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

دیدار شیبان باوی و تیم قعرنشین انشان ایذه گلی در برنداشت.این هفته شاهین ماهشهر استراحت داشت و دیدار فرهنگ رامهرمز و استقلال شوش در رامهرمز عصر روز شنبه برگزار می شود.


میزبان  
مهمان
شاهین هندیجان 1 استقلال حمیدیه 0
 استقلال رامهرمز 0 پیروزی ماهشهر 0
شلمچه خرمشهر 2 نفتون مسجدسلیمان 2
پرسپولیس ویس 0 سیمان بهبهان 4
استقلال ملاثانی 3 استقلال مسجدسلیمان 2
منتخب شیبان باوی 0 آنشان ایذه 0
    فرهنگ رامهرمز
     استقلال شوش
      شاهین ماهشهر
         استراحت داشت


شاهین هندیجان با یک گل استقلال حمیدیه را شکست داد


شاهین هندیجان ۱ ..............استقلال حمیدیه ۰
گل:محسن عباسپور(۳۵)

پرونده مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان هفته بیست و پنج خود را پشت سرگذاشت.عصرروز پنج شنبه ,هشتم اردیبهشت ماه تیم شاهین هندیجان که بدلیل محرومیت از میزبانی در استادیوم شهدای ماهشهر پذیرای تیم استقلال حمیدیه بود.توانست طی یک بازی تماشایی و زیبا و ایجاد فرصتهای بیشمار گلزنی با یک گل بر حریف خود غلبه نماید و سه امتیاز بازی را دشت کند.نیمه اول دیدار که با برتری بازیکنان شاهین همراه بود پس از هدر رفتن سه فرصت مسلم گلزنی در دقیقه ۳۵ بازی بدنبال ارسال تماشایی احمدحیاتی از جناح چپ،محسن عباسپور با یک بغل پا توپ را با تور دروازه حمیدیه آشنا نمود و شادی را به اردوی شاهینیها به ارمغان آورد.تا بازی با همین نتیجه خاتمه بپذیرد.در نیمه دوم شاهین توپ و میدان را در اختیار گرفته بود و می توانست در این نیمه هم به گل دست پیدا کند که بی دقتی مهاجمان این تیم موجب شد بازی با همان تک گل بسود شاهین به پایان برسد.حملات استقلال حمیدیه هم در این دیدار زهردار نبود در پایان بازی عبدالحسن شعبانی مربی تیم شاهین اظهار داشت:بازیکنان ما با انگیز و مصمم بودند در این دیدار به برتری دست یابند و با یک بازی خوب توانستیم به پیروزی برسیم هر چند که می توانستیم با گلهای بیشتری از زمین خارج شویم ولی مهم سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم.آقای شعبانی در پایان از هیت فوتبال ماهشهر بابت همکاری و بازی در استادیوم شهداء تشکر کردند و افزود هیئت فوتبال ماهشهر نهایت همکاری را با ما برای برگزاری این این دیدار انجام داد.شاهین هفته آینده در مسجدسلیمان به دیدار نفتون این شهر می رود.

خبر/ یونس عبادی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
0
0
سلام خسته نباشي..اكر از بازيكنان هر دو تيم مصاحبه هايي انجام بديد ممنون ميشم و همين طور جدول ليك هفته به هفته ... مرسي
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
0
0
دنیا فقط استقلال رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار