تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۷۵۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شرکت نفت:
صنعت حفاری ایران می تواند در خاورمیانه پیشرو باشد
معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران گفت:اعتقاد دارم صنعت حفاری ایران می تواند در خاورمیانه پیشرو باشد زیرا این صنعت توانایی چنین مساله ای را دارد. 

فرخ علیخانی امروز یکم دی ماه در سی و نهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: تاسیس شرکت ملی حفاری ایران یک حرکت درون زا بود تا دانش و تکنولوژی از یک حرکت برون زا به درون زا تبدیل شود.

وی افزود: با توجه به پشتوانه دانشی و تجربی که در طول مدت 39 سال گذشته در این شرکت بدست آمده، شرکت ملی حفاری ایران به یکی از بخش های مهم صنعت نفت کشور تبدیل شده است.

معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: تجمیع دانش و تجربه در شرکت ملی حفاری ایران اکنون به یک بلوغ رسیده است که اگر در کنار آن افزایش تکنولوژی و توجه به نیروی انسانی مد نظر قرار بگیرد، می تواند این صنعت را در خاورمیانه پیشرو کند.

علیخانی ادامه داد: افرادی بسیار دلسوز و توانمند در این صنعت مشغول به کار هستند و با توجه به تجربه سیستماتیکی که دارند، می توانند در این زمینه به خوبی عمل کنند.

وی عنوان کرد: اگر به منابع انسانی این صنعت توجه ویژه ای شود، شاهد بلوغ بیشتر این صنعت و رشد توانایی های این بخش خواهیم بود.

معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم صنعت حفاری ایران می تواند در خاورمیانه پیشرو باشد زیرا این صنعت توانایی چنین مساله ای را دارد.

علیخانی اظهار کرد: صنعت حفاری باید بر روی نوسازی ناوگان خود کار کند تا بتواند به موفقیت های بزرگ دست پیدا کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار