تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۷۵۸۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان:
علی‌رغم تحریم‌ها و موانع، توانستیم تراز تجاری استان را حفظ کنیم
معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به بحث تحریم‌ها گفت: علی رغم همه سختی‌ها و موانع توانسته‌ایم تراز تجاری استان را حفظ کنیم و صادرات را ادامه دهیم. 

سید علی بحرینی مقدم اظهار کرد: افزایش آگاهی و علم در عرصه تجارت یک ضرورت و مهم در کنار همه تجاربی است که تجار و فعالین اقتصادی در طول سالیان فعالیت خود کسب می‌کنند و باید به آن توجه ویژه کنند.

وی افزود: تجارت و صنعت در استان خوزستان ریشه‌ای کهن دارد و خوزستان به عنوان دروازه ورود صنعت به کشور دارای اساتید بزرگی در تجارت و صنعت است.

بحرینی مقدم تصریح کرد: تغییر روش‌های مبادله تجاری و تغییر رویه‌ها باعث شده است تا سرعت این تغییرات از سرعت تغییرات بنگاه‌های خصوصی و شرکت‌های داخل کشور بیشتر باشد، بنابراین باید در این حوزه تلاش شود تا بتوان خود را با این تغییراتی که به سرعت در تجارت جهانی رقم می‌خورند همپا کرد.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان این‌که امر صادرات دارای اهمیت ویژه‌ای برای استان و کشور است، عنوان کرد: کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و از همه توان خود استفاده می‌کند تا مانع صادرات و فعالیت اقتصادی تجار شود اما تا به امروز در بعد صادرات شاهد بوده‌ایم که علی‌رغم همه سختی‌ها و موانع توانسته‌ایم تراز تجاری استان را حفظ کنیم و صادرات را ادامه دهیم.

وی با بیان این‌که بخش دولتی درک می‌کند که تجار در تنگنا و سختی هستند و با مشکلات فراوانی به تولید و صادرات می‌پردازند، خاطرنشان کرد: ضرورت هماهنگی، همکاری بیشتر و همچنین فعال کردن ستادها و کمیته‌های مربوط به حل مشکلات تجار و صادرکنندگان می‌تواند یکی از راه‌حل‌های این مشکلات باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار