تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۷۶۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصیری: تصمیمات جدی برای هیات‌های کم‌کار و غیرفعال در حال اتخاذ است
نصیری: تصمیمات جدی برای هیات‌های کم‌کار و غیرفعال در حال اتخاذ استمعاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با گله‌مندی و انتقاد نسبت به عملکرد برخی هیات‌ها، گفت: برخی هیات‌ها بدون ساختار در حال وقت گذراندن  هستند و حتی فاقد دبیر، نایب‌رییس و ارکان هیات می‌باشند که در خصوص این هیات‌های کم‌کار و غیرفعال تصمیمات جدی در حال اتخاذ است.

ابراهیم نصیری درخصوص جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر گلف کشور که امروز با حضور رییس فدراسیون در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: گلف رشته‌ای با قدمتی نزدیک به یک قرن در خوزستان است که خواستگاه اصلی آن شهرستان‌ مسجدسلیمان است. البته این رشته در شهرهای نفتی از جمله آبادان قدمت بسیاری دارد. امروز نیز در اهواز و با حضور نمایندگان هشت تیم شرکت‌کننده در لیگ، مراسم قرعه کشی را داشتیم که در مورد مشکلات لیگ هم به صحبت پرداختیم.

وی بیان کرد:‌ در این جلسه همچنین از زحمات چندین ساله آقای موسوی، دبیر هیات قدردانی شد و آقای وطن‌خواه به عنوان دبیر جدید گلف خوزستان معرفی شد. خانم ادهم نیز به عنوان نایب‌رییس هیات انتخاب شد.

وی در ادامه با انتقاد نسبت به عملکرد برخی هیات‌ها، گفت: برخی رشته‌ها در خوزستان سهمی در افتخارآفرینی و مدال‌آورری ندارند و فرصت‌سوزی می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: نظرات فنی خود را در این زمینه به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جهت تصمیم‌گیری برای تغییر مدیریت این هیات‌ها و انتخاب گزینه‌ای بهتر ارائه داده‌ایم.

وی بیان کرد: خوزستان ظرفیت‌های قابل ملاحظه‌ای دارد و نیاز به برنامه‌ریزی، تلاش و شناخت این ظرفیت‌ها و در نهایت اقدام و عمل است. متاسفانه در برخی هیات‌ها اتفاق فنی و برنامه‌ای را شاهد نیستیم.

نصیری عنوان کرد: این هیات‌ها با هیات دانش‌آموزی نیز تعامل ندارند و بدون ساختار در حال وقت گذراندن  هستند. برخی هیات‌ها بدون دبیر و نایب‌رییس و ارکان هیات هستند و تاکید می‌کنم که تصمیمات جدی در مورد  این هیات‌های کم‌‌کار و غیرفعال در حال اتخاذ است.

وی تاکید کرد: تمام هیات‌ها باید در رده‌های سنی مختلف، لیگ‌های استانی را در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کنند. برگزاری این لیگ‌ها یک ظرفیت بزرگ محسوب می‌شود که در پشتوانه‌سازی، کشف استعدادها، توسعه این رشته‌ها در سراسر استان و آینده‌نگری کمک شایانی به ورزش خوزستان خواهد داشت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار