تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۶۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ماهشهر:
درگیری بین شهروند ماهشهری با نماینده مجلس در حال پیگیری است
فرماندار بندرماهشهر گفت: موضوع درگیری بین یک شهروند ماهشهری با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با جمع آوری کامل مدارک و مستندات در دست پیگیری است و گزارش این حادثه به استانداری خوزستان ارائه شده است.

از چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک شهروند ماهشهری مدعی گردیده نماینده بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری ماهشهر وی را هل داده و این حرکت نماینده مجلس موجب آسیب به وی از ناحیه دست شده است.

بر اساس فیلم منتشر شده این شهروند ماهشهری مدعی است: در حالیکه در محل فرمانداری ماهشهر در حال بحث و گفت و گو با این نماینده مجلس بودم نامبرده مرا به عقب هل داد که این حرکت منجر به سقوط از پله های سالن فرمانداری شده و شکستگی دستم را موجب شده است.

این شهروند ماهشهری در این فیلم کوتاه خواستار رسیدگی مسئولان اجرایی و قضایی به این مسئله شده است.

نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی در خصوص این حادثه گفت: بنده به هیچ وجه قصد درگیری فیزیکی با این شهروند را نداشتم، به آرامی وی را به گفت و گو بعد از جلسه دعوت کردم و در این جریان تنها در دفاع از خود در مقابل اقدام این شخص ، دست وی را از یقه خود به سمت پایین کشیدم که بعد از آن فرد مذکور از چند پله سقوط کرد.

علی گلمرادی افزود: فرد مذکور مدعی است وی را از پله ها به سمت پایین هل داده ام، این در حالی است که نمی توانم با قاطعیت بگویم که آیا خود را سمت پایین انداخت و یا در این مشاجره از پله ها سقوط کرده است.

وی ادامه داد: گلاویز شدن یک شهروند و یا فعال مدنی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، چرا که نماینده مجلس از لحاظ قانونی مطالبه گر اصلی حقوق مردم است لذا مطالبه گری حقوق مردم از نماینده مردم به این شیوه قابل قبول نیست.

گلمرادی خاطر نشان کرد:مطالبه گری به این شیوه صحیح نیست، بلکه باید از ظرفیت نماینده برای احقاق حقوق مردم و ارائه درخواست هایی به مسئولان دولتی بهره برد.

نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار رسیدگی شورای تامین به این مسئله شد و گفت: ضرورت دارد شورای تامین نسبت به این مسئله با جدیت ورود کند و با رسیدگی به شکایت اینجانب با اعمال اینچنینی برخورد قانونی کند، چرا که تکرار موارد از این دست و توهین به مسئولان بدون دلیل و مدرک به پیکره نظام و مملکت لطمه وارد می کند.

فرماندار بندرماهشهر نیز روز دوشنبه با تکذیب ادعای فرد مذکور مبنی بر درخواست فرماندار از کارمندان فرمانداری برای ارائه شهادت دروغ علیه وی اظهار داشت: اتفاقی که بین این شهروند با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری رخ داده است با جمع آوری کامل مدارک و مستندات در دست پیگیری است و گزارش های تهیه شده به طور کامل به استانداری ارائه شده است.

محسن بیرانوند ادامه داد:این شخص با تهیه کلیپی و انتشار آن در فضای مجازی مدعی شده اینجانب به عنوان فرماندار ، کارمندان خود را مجبور به ارائه شهادت دروغ علیه وی کرده و از بیان واقعیت حادثه منع کرده ام که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و به این موضوع با جدیت و از طریق مرجع قضایی رسیدگی می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این فرد با نشر اکاذیب علیه اینجانب اقدام به تشویش اذهان عمومی کرده است، با توجه به کذب بودن این مسئله شکایت علیه این فرد به خاطر نشر اکاذیب برای اینجانب محفوظ است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اي داد بي داد از ظلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
نماينده اگر مردمي باشد از درد دل و بيچارگي هاي مردم نبايد ناراحت بشه . اين بنده خدا هم لابد اينقدر به ستوه اومده كه ناچار شده دست به اين كار بزنه . اگر نماينده مردمي بايد به داد مردم برسي نه اينكه ......
كارمندان فرمانداري هم بالاخره خدايي هست .
:
:
:
آخرین اخبار