تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۷۶۳۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس انجمن پتانک فدراسیون کارگری:
زمین‌های پتانک اهواز در حد استانداردهای جهانی است
رییس انجمن پتانک فدراسیون کارگری با بیان این‌که زمین‌های این رشته در اهواز در حد استاندارهای جهانی است، گفت: این زمین‌ها که در کمتر از یک هفته آماده شدند، نیاز به نگه‌داری دارد تا در همین شرایط بمانند. 

محمدهادی خشنودی درخصوص سطح برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی پتانک کارگری در اهواز، اظهارکرد: اولین دوره مسابقات انتخابی تیم‌ملی پتانک کارگری در اهواز برگزارشد که با هماهنگی هیات ورزش کارگری استان و هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان در کمتر از یک هفته زمین‌هایی با استاندار جهانی در اهواز آماده شد. 

وی افزود: من در رقابت‌های جهانی پتانک نیز شرکت داشته‌ام و زمین‌های این رشته در چند کشور را دیده‌ام و به نظرم زمین‌های اهواز در حد استاندارهای جهانی است. این زمین‌ها نیاز به نگه‌داری دارد تا در همین شرایط بمانند. هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان نیز در زمینه تجهیز این زمین‌ها کمک داشت، ضمن این‌که هیات ورزش کارگری خوزستان و فدراسیون کارگری نیز تمام هزینه‌ مسابقات را تقبل کردند و این رقابت‌ها به صورت رایگان برگزار شد.

رییس انجمن پتانک فدراسیون کارگری گفت: مسابقات برای انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به رقابت‌های جهانی سال‌ آینده در اسپانیا برگزار شد و قرار است، چهار ورشکار آقا و چهار ورزشکار خانم به این رقابت‌ها اعزام شوند.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردیم مسابقات در چنین سطح کیفی خوبی برگزار شود؛ رقابت‌ها بسیار سخت و فشرده بود و باتوجه به این‌که انتخابی تیم‌ملی نیز بود، سطح کیفی مسابقات بالاتر رفته بود. همچنین آقای خراسانی، نایب‌رییس فدراسیون کارگری و روسای هیات‌های ورزش کارگری و بولینگ و بیلیارد و بولس خوزستان از صفر تا صد کا را زیر نظر داشتند و حتی قول مساعدت‌های بیشتر را هم دادند.

مسوول کمیته بولس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس در ادامه، گفت: در فاز اول نگاه توسعه‌ای به رشته پتانک داریم و در این زمینه بخش همگانی مدنظر است. در فازهای آینده نیز برنامه 20 ساله‌ای را در نظر داریم که در دومین سال آن قرارداریم. ما نمی‌خواهیم به صورت گلخانه‌ای کار کنیم و تلاش‌مان فعالیت بیشتر در بخش همگانی است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار