تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۷۶۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان خبر داد
ادامه حضور مبعلی و بوستانی در رأس کادرفنی استقلال خوزستان
سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: از قبل هم گفته بودم که این کادر حفظ خواهد شد و فقط قصد تقویت کادر فنی را داریم.

محمد رحیمی، سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان صبح امروز با اشاره به رضایت هیئت مدیره از عملکرد کادرفنی، اظهار کرد: از قبل هم گفته بودم که این کادر حفظ خواهد شد و فقط قصد تقویت کادر فنی را داریم؛ این کادر با انسجام بیشتر می‌تواند در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیرد و تقریبا نظر اکثریت اعضای هیئت مدیره بر حفظ آقایان مبعلی و بوستانی در رأس کادرفنی است.

وی افزود: در همین یکی دو روز آینده یک جلسه کلی با اعضای هیئت مدیره خواهیم داشت و برنامه‌های باشگاه را تا انتهای فصل می‌بندیم.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان درباره وضول یا عدم وصول چک یا پول نقد از شرکت ایرانسل طبق وعده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: واقعیت این است که آقای حیدری و آقای شریعتی پیگیری‌های خوبی انجام دادند و تفاهم‌نامه‌ای با شرکت ایرانسل برای حمایت از تیم‌های خوزستانی امضا شده است اما چک 700 میلیونی شرکت ایرانسل هنوز آماده نشده است.

رحیمی افزود: چندین بار مراجعه و تماس با شرکت ایرانسل گرفته شده اما چک هنوز آماده نیست و ما هم منتظریم با وصول چک از اسپانسر، مستقیماً این پول را به وکیل دیوید ساکونی بدهیم تا تهدید فیفا از بین برود.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: خوشبختانه پرداختی باشگاه به بازیکنان به 50 درصد رسید که گام مهمی در تثبیت شرایط تیم و برقراری آرامش بین بازیکنان بود؛ شاید اگر مدیریت باشگاه و شرکت این پرداخت‌ها را انجام نمی‌داد، تیم تا مرز فروپاشی هم پیش می‌رفت.

وی ادامه داد: با این شرایط تقریبا تمام بازیکنان در تیم می‌مانند مگر اینکه پیشنهاد ویژه‌ای برای بازیکنی برسد که قبول آن به سود باشگاه و بازیکن باشد اما به همه بازیکنان احتیاج داریم و اصل بر حفظ بازیکنان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار