تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۷۶۳۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمرین تیم فولاد خوزستان با حضور هواداران برگزار شد
مدیر رسانه ای باشگاه فولاد خوزستان گفت: تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان با تشخیص مدیرعامل باشگاه فولاد ، روز دوشنبه با حضور هواداران این تیم در اهواز برگزار شد.

محمد رضایی روز دوشنبه بیان کرد: تمرین امروز تیم فولاد خوزستان از ساعت 15:30دقیقه در زمین شماره 2 تیم فولاد فوتبال واقع در منازل سازمانی 200 دستگاه فولاد خوزستان در اهواز با حضور حدود 300 هوادار این تیم برگزار شد.

وی در ادامه گفت: حبیب اله رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و افشین قطبی سرمربی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان از ورزشگاه اختصاصی این باشگاه دیدن کردند که در این دیدار مقرر شد بازیکنان فولاد از رختکن دوم این ورزشگاه استفاده کنند.

مدیر رسانه ای باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: همچنین از وضعیت چمن این ورزشگاه ، و نیز از فناوری سولاریوم که برای نخستین بار به صورت آزمایشی در کشور برای نگهداری و تقویت چمن این مجموعه مورد استفاده قرار گرفته، دیدن شد.

ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان علاوه بر دارا بودن 2 سالن رختکن فوق مدرن بزرگ که دارای سونای خشک و تر و جکوزی و دوش به تعداد بازیکنان است، 2 سالن رختکن دیگر برای تیم های سوم و چهارم دارد. شاگردان افشین قطبی که نیم فصل نخست لیگ برتر را با برتری خارج از خانه برابر تراکتورسازی تبریز به پایان رساندند از روز شنبه هفته جاری دور جدید تمرینات خود را برای افزایش آمادگی و حضور در نیم فصل دوم رقابت‌ های فوتبال لیگ برتر آغاز کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار