تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۷۶۳۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست هیئت کبدی خوزستان:
میزبانی اردوی تیم ملی کبدی در خوزستان بی‌سابقه بود
میزبانی اردوی تیم ملی کبدی در خوزستان بی‌سابقه بودسرپرست هیئت کبدی خوزستان گفت: برای اولین بار اردوی تیم ملی کبدی را هر چند در رده جوانان در استان خوزستان برگزار کردیم که این میزبانی بی‌سابقه و بسیار مفید بود.

کمال سعدی آل کثیر، سرپرست هیئت کبدی خوزستان اظهار کرد: برای اولین بار اردوی تیم ملی کبدی را هر چند در رده جوانان در استان خوزستان برگزار کردیم که این میزبانی بی‌سابقه و بسیار مفید بود.

وی افزود: از ابتدای حضورم در هیئت کبدی، غالب تمرکز خود را روی رده‌های سنی پایه گذاشتیم زیرا می‌خواهیم کار را به‌صورت زیرساختی انجام دهیم؛ کبدی در خوزستان به‌نحوی به فراموشی سپرده شده بود و باید از آن وضعیت خارج می‌شد. 

سعدی گفت: برنامه‌های استعدادیابی را از مدارس آغاز کردیم که طی تفاهم‌نامه‌ای که با اداره کل آموزش و پرورش خوزستان داشتیم، 5 مربی استعدادیاب را مأمور به پیدا کردن بازیکنان مستعد کردیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار موفق شدیم در رده نوجوانان مقام کشوری بیاوریم و سوم شدیم که نتیجه بسیار خوبی برای ما بود؛ در راستای سیاست‌های ما برای رده پایه اردوی تیم ملی جوانان را در خوزستان میزبانی کردیم. 

سرپرست هیئت کبدی خوزستان عنوان کرد: 8 بازیکن از شهرهای مختلف استان در اردوی تیم ملی جوانان حضور یافتند که باعث می‌شود بچه‌های ما در بالاترین سطح مراحل آمادگی را پشت سر بگذارند و تبدیل به پشتوانه کبدی خوزستان شوند.

کمال سعدی آل کثیر گفت: به‌دنبال این هستیم که اگر شرایط فراهم شود بتوانیم میزبانی بازی‌های آسیایی کبدی را کسب کنیم که با روندی که داریم دور از ذهن نیست اما مستلزم برخی مقدمات است.

وی با اشاره به فعال شدن کبدی بانوان در استان، افزود: در تیم ملی بانوان نیز در رده‌های پایه نماینده داشته‌ایم و تیم‌های ما به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند.

سرپرست هیئت کبدی خوزستان اظهار داشت: تلاش ما این است از استعداد سرشاری که در خوزستان برای ورزش کبدی وجود دارد استفاده کنیم و می‌خواهیم طی برنامه 4 ساله‌ای، استخوان‌بندی کبدی استان را محکم کنیم ضمن اینکه در این مدت در رده‌های پایه در همه رقابت‌ها برای قرار گرفتن روی سکو به میدان می‌رویم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار