تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۷۶۳۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی خوزستان :
اثر توزیع کالا در استان برای مردم قابل لمس نیست
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: روند توزیع کالای اساسی در استان به شکلی است که تا به حال اثر آن برای مردم قابل لمس نبوده است. 

امید بن عباس با اشاره به تلاش دولت برای تامین کالاهای اساسی با نرخ دولتی اظهار کرد: هر چقدر تلاش می‌کنیم نمود توزیع را در بین مردم نمی‌بینیم، زیرا روند توزیع به شکلی است که تا به حال اثر آن برای مردم قابل لمس نبوده است.

وی افزود: هیچ نگرانی بابت تامین کالا وجود ندارد و در این زمینه انتظار داریم تا سرعت عمل در توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با نرخ دولتی، نسبت به شرایط کنونی چندین برابر شود و روند توزیع با سرعت بیشتری در استان انجام گیرد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان این‌که نباید در توزیع کالا خساست به خرج داد، عنوان کرد: کالا باید در چارچوب ضوابطی که تعیین می‌شود توزیع و بازار باید اشباع شود. وقتی بازار تشنه می‌ماند ممکن است داد و ستدی خارج از شبکه هم انجام شود و شرایط را برای ما دشوار کند.

بن عباس در خصوص توزیع کالا با نرخ دولتی ادامه داد: به همین دلیل بازرسین باید نظارت بیشتری بر روند توزیع کالا با نرخ دولتی داشته باشند تا در صورتی که شاهد داد و ستدهایی خارج از شبکه توزیع بودند، با آن‌ها برخورد کنند و میزان این تخلفات را به حداقل کاهش دهند.

وی با اشاره به فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای که حجم تناژ و سفارش آن‌ها برای دریافت مرغ و گوشت زیاد است، اظهار کرد: پیشنهاد ما این است تا این فروشگاه‌ها سهمیه مرغ و گوشت را یکجا دریافت کند و خود نسبت به توزیع بین شعب زیرمجموعه اقدام ‌کند. 

وی افزود: بر این اساس شرکت پشتیبانی امور دام استان حواله‌هایی به صورت روزانه و طبق برنامه زمانی و تناژ اعلام شده با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای آن‌ها صادر کند و نماینده این فروشگاه‌ها نسبت به دریافت سهمیه مورد نظر به صورت یکجا اقدام کند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان این‌که نباید همه ظرفیت و نیاز فروشگاه‌های بزرگ را به صورت یکجا در یک حواله صادر کرد، گفت: این حواله‌ها باید به تفکیک تاریخ صادر شوند. این اقدام باعث می‌شود که نماینده صاحب حواله نمی‌تواند پیش از موعد مورد نظر، نزد مباشر برود و گوشت و مرغ دریافت کند و به این شیوه اندکی روند توزیع گوشت و مرغ کنترل می‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
ولک کجا میارن ای گوشتا رو مرغا رو نامردا

فقط برداشتن برا خودشون
خدا لعنتشون کنه
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
توزیع مرغ نه ادرس داره نه مکان

دست کیاست اخه

هر جا میریم میگن نیست

بعدش چند وقته دیگه گرون تر همینا رو میدهن به خودمون

مشتی دروغگو نامرد مادر به عزا
:
:
:
آخرین اخبار