تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۷۶۳۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی کادر فني صورت گرفت
دعوت از 4 کشتی‌گیر ایذه‌ای به اردوی تیم ملی بزرگسالان
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی 4 کشتی‌گیر ایذه‌ای را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان از صبح فردا با حضور دوباره محمد بنا در راس کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در خانه کشتی ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد و بر این اساس کادر فنی تیم ملی کشورمان به منظور تشکیل این اردوی 9 روزه، نفرات خود را که از بین ملی‌پوشان و قهرمانان مسابقات انتخابی کشور انتخاب شده‌اند به اردوی تیم ملی فرا خواند.

در این اسامی که نام 15 کشتی‌گیر و دو مربی از استان مدعی خوزستان در این سبک از کشتی دیده می‌شود نام 4 کشتی‌گیر جوان و عنوان‌دار از شهرستان ایذه دیده می‌شود.

در وزن 60 کیلوگرم، مهرداد مردانی که تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی را نیز همراهی کرد بار دیگر از سوی کادر فنی به اردو فرا خوانده شد تا به احتمال زیاد با آمادگی خود بتواند بار دیگر صاحب دوبنده تیم ملی شود.

در وزن 67 کیلوگرم، حسین اسدی کشتی‌گیر جوان و خوش‌آتیه شهرستان ایذه و تیم ملی بار دیگر در لیست مربیان این تیم قرار گرفت تا با وجود قرار داشتن در کنار دیگر نامداران این وزن با نشان دادن توانایی‌های خود صاحب دوبنده تیم ملی باشد.

در وزن 82 کیلوگرم؛ اوج هیجان و رقابت به چشم می‌خورد. جایی که باز هم نام سعید عبد‌ولی المپیکی در کنار پیام بویری حریف همیشگی و ایذه‌ای این کشتی‌گیر به چشم می‌خورد، بدون شک در این وزن برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی‌گیران کار آسانی را پیش‌رو نخواهند داشت و جدال این دو کشتی‌گیر برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بسیار تماشایی خواهد بود.

با توجه به اینکه این دو کشتی‌گیر اندیمشکی و ایذه‌ای مدت زیادی از اردوها به دور بوده‌اند این بار باید آمادگی خود را بار دیگر به کادر فنی و محمد بنا نشان دهند.

پیام بویری پس از مصدومیت بر اثر پارگی رباط صلیبی هر دو پای خود پس از دو سال پا به میدان مسابقه می‌گذارد و از سوی دیگر سعید عبدولی پس از حواشی به‌وجود آمده سال گذشته در انتخابی تیم ملی، این بار پس از پایان محرومیت باز هم در مقابل کادر فنی به روی تشک تمرین می‌رود.

در وزن 87 کیلوگرم در حالی که نام هیچ خوزستانی دیگر به جز رامین طاهری جوان خوش‌نام و با آتیه ایذه‌ای حضور ندارد را نمی‌توان به عنوان یک رقابت ساده و آسان تصور کرد و طاهری باید برای اثبات خود در این وزن به کادر فنی حریفان نام آشنای استان‌های دیگر را پشت سر بگذارد.

طاهری نیز که به مانند بویری پس از مصدومیت دو ساله بار دیگر به اردو باز گشته است برای رسیدن به دوبنده تیم ملی از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است.

در کنار این موفقیت ورزشی شهرستان ایذه، از سوی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، ملک‌محمد بویری از شهرستان ایذه برای هدایت تیم ملی به اردوی این تیم که چند روز دیگر در شهر سیرجان برگزار می‌شود فرا خوانده شده است تا باز هم کشتی به عنوان ورزش نخست شهرستان ایذه مورد توجه رسانه‌ها و مخاطبان آنها قرار گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار