تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۷۶۴۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی استقلال اهواز:
شرایط استقلال اهواز از سال قبل بهتر نیست/ مسؤولان استان کمک کنند اوضاع تیم بهتر شود
سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: باید نگاه مسؤولان استان خوزستان به استقلال اهواز تغییر کند و همه پای کار بیایند تا این تیم از این بیشتر در مشکلات فرو نرود
سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: باید نگاه مسؤولان استان خوزستان به استقلال اهواز تغییر کند و همه پای کار بیایند تا این تیم از این بیشتر در مشکلات فرو نرود.

علی ‌خوش‌ذات، سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره آخرین شرایط و وضعیت تیمش اظهار کرد: در نیم‌فصل در حالی‌که همه تیم‌ها به آماده‌سازی پرداختند تیم استقلال اهواز عملاً به خواب زمستانی فرو رفت علیرغم اینکه نیم‌فصل و حتی پیش‌فصل سال قبل تمرینات بدنسازی و تاکتیکی منظمی داشتیم و اگر آن کسر امتیاز و مسائل پیش نمی‌آمد، شاید تیم ما صعود هم می‌کرد.

تعطیلات نیم‌فصل بدون تمرین گذشت، اسپانسرها منصرف شدند

وی افزود: به‌هرحال تیم در اولین بازی نیم‌فصل بدون تمرین راهی بازی با سردار بوکان شد و نمی‌توان انتظاری از تیم در این شرایط داشت؛ ضمن اینکه باید توجه کنیم تیم در پیش‌فصل هم بدنسازی خوبی نکرده است.

خوش‌ذات بیان کرد: مسئله مهم این بود که اسپانسرهایی در همین چند روز اخیر برای کمک به تیم جلو آمدند اما معلوم نیست چرا هر کدام به بهانه‌ای از حمایت تیم سر باز زدند.

سرمربی استقلال اهواز گفت: نمی‌خواهم آیه یأس بخوانم اما باید حقیقت را پذیرفت که با این شرایط نمی‌شود نتیجه گرفت، من باوجود همه ناملایمت‌ها، مانند فصول گذشته با تمام وجود در خدمت تیم بوده و هستم اما واقعیت این است که تیم حتی نیمی از شرایط سال قبل را هم ندارد؛ در حالی که ما نیاز مبرم به بازیکن داشتیم، چندین مهره اصلی از تیم رفتند و بازیکنان دیگر نیز به‌دلیل عدم پرداخت مطالبات خود یا تمرین نمی‌کنند یا کاملاً بی‌انگیزه‌اند.

مسؤولان کمک کنند، تیم را نگه می‌داریم

وی ادامه داد: هزینه‌های تیم چند برابر شده و دیگر نمی‌شود با قرض و مبالغ موقتی، تیم‌داری کرد؛ باید نگاه مسؤولان استان خوزستان به استقلال اهواز تغییر کند و همه پای کار بیایند تا این تیم از این بیشتر در مشکلات فرو نرود و بتوانیم با فراهم کردن حداقل‌ها، تیم را در لیگ حفظ کنیم.

خوش‌ذات عنوان کرد: ابتدای فصل از یک فضای کاملا حرفه‌ای در شهرداری بندرعباس، تنها به‌دلیل شرایط حاد استقلال اهواز، به تیم برگشتم. از همان ابتدای حضورم در استقلال لازم است بگویم شاید طولانی‌ترین سفر زمینی یک تیم ورزشی را تیم ما داشت که مجموعا حدود 60 ساعت در مسیر رفت و برگشت به رشت برای بازی با داماش بودیم.

سرمربی استقلال اهواز گفت: پس از آن با خوشه طلایی ساوه بازی داشتیم که در شرایطی نابرابر این دو بازی را پشت سر گذاشتیم. همچنین در بازی با مس نوین کرمان هم  چون ساعت 3 بامداد روز بازی به کرمان رسیدیم، کارمان در زمین خیلی سخت بود که البته این موضوع بهانه نیست زیرا بزرگترین تیم‌ها هم در این شرایط دچار مشکل می‌شوند.

وی افزود: در بازی با فولادنوین پیشرفت بسیار خوبی داشتیم ولی همه دیدند که چه اتفاقی افتاد و تیم میزبان نتوانست شرایط لازم برای برگزاری بازی را فراهم کند که منجر به آن اتفاقات شد که به‌نظرم نتیجه نیز از جای دیگری رقم خورد وگرنه حق تیم ما با آن بازی، پیروزی بود.

علی خوش‌ذات بیان کرد: در بازی با ایران‌جوان و چوکا، 4 امتیاز با ارزش را کسب کردیم در حالی‌که با فقدان مدافع در تیم روبه‌رو بودیم.

سرمربی استقلال اهواز با اشاره به وجود برخی ناملایمت‌ها با این باشگاه، گفت: خیلی از هواداران  با من تماس می‌گیرند و پیام می‌دهند و می‌خواهند تیم را از این شرایط خارج کنیم اما تأکید می‌کنم برخی اتفاقات مثل اتفاقات قبل از بازی اول نیم‌فصل دوم، مانع حرکت رو به جلوی تیم می‌شود اما فعلاً نمی‌خواهم به آن‌ها بپردازم.

وی افزود: استقلال اهواز به تعبیر من مصداق حق‌الناس است که هر اقدام منفی برای این تیم می‌تواند لقمه‌ای گلوگیر برای مسببان این وضعیت باشد، خیلی‌ها نگران آینده این تیم هستند اما باز هم تأکید می‌کنم ظاهراً برخی افراد نمی‌خواهند این تیم به روزهای خوبش برگردد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار