تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۷۶۵۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش برای احداث منطقه گردشگری هور هویزه
در جلسه‎ای که میان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دشت‎آزادگان و هویزه و بخشدار هویزه برگزار شدتلاش برای احداث منطقه گردشگری هورهویزه در دستورکار قرار گرفت
تلاش برای احداث منطقه گردشگری هور هویزهدر جلسه‎ای که میان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دشت‎آزادگان و هویزه و بخشدار هویزه برگزار شدتلاش برای احداث منطقه گردشگری هورهویزه در دستورکار قرار گرفت.
  
با حضور بخشدار بخش نیسان شهرستان هویزه، جلسه‎ای به منظور بررسی مشکلات تولیدکنندگان صنایع دستی حصیربافی بخش نیسان در اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دشت آزادگان و هویزه برگزار شد. 
  
در این دیدار غرباوی بخشدار نیسان نقش اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دشت آزادگان و هویزه در تقویت بنیه اقتصادی مردم و ترویج صنایع دستی را بسیار مهم و ضروری دانست و تأکید کرد که ارائه خدمات و تسهیلات به صنعتگران صنایع دستی، در کاهش مهاجرت مردم از مناطق مرزی و افزایش قدرت اقتصادی آن‎ها نقش اساسی دارد. 
  
در این دیدار همچنین درمورد برخی از مشکلات از جمله ممانعت دژبان مرزی از تردد حصیربافان برای برداشت نیزار از هور هویزه بحث و تبادل نظر شد که در این خصوص و طی هماهنگی‎هایی که میان علی عبیاوی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دشت‎آزادگان و هویزه با موسوی فرماندارشهرستان هویزه صورت گرفت، بنا شد به منظور حل مشکل تردد حصیربافان هماهنگی لازم با سرهنگ امیری فرمانده یگان مرزی انجام شود. 
  
در ادامه این دیدار، درخصوص احداث منطقه گردشگری هور هویزه با بخشدار بخش نیسان تبادل نظر شد و مقرر گردید با انجام تمهیدات و اقدامات لازم توسط بخشداری نیسان و جذب سرمایه‎گذار خصوصی منطقه گردشگری هورهویزه احداث شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار