تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۱۷۶۶۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان خبر داد:
افزایش 35 درصدی جامعه مددجویی کمیته امداد خوزستان در سال جاری
معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با بیان اینکه جامعه مددجویی کمیته امداد خوزستان 35 درصد افزایش یافته است، گفت: در یک ماه گذشته 18 هزا خانوار در خوزستان تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته اند.

محمدرضا علی‌پورخدادادی اظهار کرد : فشارهای اقتصادی و التهابات حاکم بر بازار فشار زیادی بر اقشار آسیب‌پذیر وارد کرده است.

وی افزود: در راستای کاهش این فشارها و جلوگیری از گسترش فقر مطلق با اعتماد دولت و مجلس شورای اسلامی در قالب تبصره 14 به کمیته امداد مجوز داده شد تا تعدادی از اقشار آسیب‌پذیر که همه شرایط تحت حمایت کمیته امداد را نداشتند اما حائز شرایط مساعدت هستند را تحت پوشش قرار دهیم.

معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: با اجرای این تبصره جمعیت تحت پوشش کمیته امداد از یک میلیون و 600 هزار خانوار در کشور به دو میلیون و 20 هزار خانوار افزایش یافت؛ یعنی حدود 600 هزار خانوار به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در کشور افزوده شده است.

علی‌پورخدادادی تصریح کرد: در خوزستان نیز از ابتدای خرداد‌ماه تاکنون 30 هزار و 500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه جامعه مددجویی کمیته امداد خوزستان 35 درصد افزایش یافته است، عنوان کرد: با تلاش همکاران در یک ماه گذشته 18 هزا خانوار از 30 هزار و 500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتند.

معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان کرد: جامعه مددجویی کمیته امداد خوزستان تا پایان سال گذشته کمتر از 82 هزار خانوار بود که اکنون به 110 هزار خانوار رسیده است.

علی‌پورخدادادی با اشاره به میزان مستمری هر خانوار، گفت: مستمری یک خانواده یک نفره ماهانه 148 هزار تومان، خانوار دو نفره 249 هزار تومان، خانوار سه نفره 324 هزار تومان، خانوار چهار نفره 419 هزار تومان و مستمری خانوار پنج نفره به بالا 465 هزار تومان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار