تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۷۶۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستانی‌های لیگ یک در پی بهبود نتایج در نیم‌فصل دوم
تیم‌های کارون اروند خرمشهر و شهرداری ماهشهر در تلاشند با بازسازی ساختار تیمی خود در نیم‌فصل، روند خود را در ادامه فصل بهبود دهند.

نمایندگان خوزستان در لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان، نیم‌فصل اول رقابت‌های فصل جاری را با شرایط نامناسبی به پایان بردند.

کارون اروند خرمشهر در نیم‌فصل اول رقابت‌ها با کسب 13 امتیاز از 15 بازی، در جایگاه چهاردهم جدول جای گرفتند. آن‌ها که فصل را با اکبر میثاقیان آغاز کردند، با نتایج فاجعه‌بار این مربی تصمیم به برکناری وی گرفتند و هومن افاضلی را جایگزین اکبر اوتی کردند.

ادامه راه اروندی‌ها با افاضلی نیز رضایت‌بخش نبود و هم مدیریت و هم کادرفنی این تیم، اصلاح روند این تیم را منوط به آماده‌سازی یا بازسازی تیم در نیم‌فصل می‌دانستند.

با فرا رسیدن نیم‌فصل، اروندی‌ها برای تقویت خط دفاعی تیم‌شان محسن بنگر را جذب کردند و به اردوی آماده‌سازی تهران رفتند. اقدامی که در نگاه اول بحث‌برانگیز به‌نظر می‌رسد زیرا اغلب تیم‌ها با توجه به سرمای زمستان، اردوهای خود را در مناطق گرمسیر مانند خوزستان برگزار می‌کنند اما تیم کارون اروند به تهران رفت که البته این امید وجود دارد تمرینات این تیم در تهران نتایج خوبی را در بر داشته باشد.

همچنین محسن بنگر نیز که به تازگی به این تیم پیوسته، در دیدار تدارکاتی مقابل ویستا توربین تهران، دچار مصدومیت شد که به گفته مسؤولان این باشگاه، از چند روز دیگر به تمرینات بازمی‌گردد.

اما تیم شهرداری ماهشهر نیز نیم‌فصل اول را با 14 امتیاز به پایان رساند و در رده یازدهم جدول قرار گرفت. ماهشهری‌ها هم در پایان نیم‌فصل به این نتیجه رسیدند که نمی‌‌توان کار را با مهابادی ادامه داد و پس از چند روز سرمربی جدید خود را معرفی کردند. طی این انتصاب، مجید نامجو مطلق هدایت این تیم را بر عهده گرفت و سه چهار روز است که تمرینات این تیم با مربی جدیدشان آغاز شده است.

داریوش گنجی‌پور مدیرعامل تیم شهرداری ماهشهر درباره شرایط این تیم به خبرنگار فارس گفت: تمرینات با آقای نامجومطلق آغاز شده و روند خوبی را در پیش گرفته‌ایم. وی هنوز لیستی برای جذب بازیکن به ما نداده و فعلا فقط یک بازیکن که اصغر شیردل است را جذب کرده‌ایم.

وی افزود: در پست دفاع آخر و هافبک طراح یا بازیگردان باید مهره‌هایی را جذب کنیم و احتمال دارد یکی دو مهاجم هم بگیریم.

به‌هرحال باید دید در نیم‌فصل دوم روند ضعیف 2 نماینده خوزستان در لیگ یک بهبود می‌یابد یا خیر اما هر چه هست مدیران این تیم‌ها می‌دانند هواداران این 2 تیم تقریبا نوپا، انتظارات بیشتری از آن‌ها دارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار