تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۷۶۶۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی کارشناسی ارشد در پیام نور خرمشهر
رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر از ایجاد تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

سیدعلی موسوی  در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: سالانه تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور خرمشهر در کنکور کارشناسی ارشد پذیرفته می‌شوند، اما متأسفانه بسیاری از آنها به‌علت هزینه بالای تحصیل و همچنین عدم رضایت خانواده‌ها موفق به گذراندن این مقطع آموزشی نمی‌شوند.

وی افزود: درخواست ما که شامل ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد در زمینه‌های علوم پایه، علوم فنی و مهندسی، علوم انسانی، اقتصاد و ادبیات است به وزارت علوم و فناوری ابلاغ شده و در حال پیگیری است.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر تصریح کرد: خوشبختانه وزارت علوم و فناوری اخیرأ برنامه‌هایی را ایجاد کرده که دانشگاه پیام نور خرمشهر بتواند در این زمینه فعالیت‌های مفید خود را آغاز کند و علاوه بر رشته‌های کارشناسی، مقطع کارشناسی ارشد را نیز به کادر آموزشی این دانشگاه اضافه کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی - پژوهشی این مرکز دانشگاهی خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشگاه آمادگی کامل را در این زمینه کسب کرده‌ و آماده همکاری با سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور هستند.

موسوی در ادامه با تأکید بر توانایی خوب دانشجویان این مرکز در زمینه آموزش عالی و پژوهشی، افزود: مفتخریم اعلام کنیم که دانشجویان پیام نور خرمشهر در این زمینه افتخارات زیادی کسب کرده و با اختراعات مفید خود نام این دانشگاه را در زمینه ملی به ثبت رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش و تعلیم در این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان مرتبط در سال جاری در راستای تحقق شعار امسال، این دانشگاه سهم بسزایی ایفا کند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
الهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
0
1
دلم براخرمشهر یذره شده.
سنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
0
0
ممنون.واقعا اگر بشه عالیه.
نسرین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
0
0
از آقای موسوی به خاطر پیگیریهاشون ممنونیم.
مهتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
0
1
با سلام ازاقاي موسوي به خاطر زحماتشان متشكريم
:
:
:
آخرین اخبار