تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۷۶۶۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اساتید دانشگاه چمران اهواز از تالاب هورالعظیم بازدید کردند
رئیس دانشکده کشاورزی شهید چمران اهواز گفت: بازدید اساتید در انتقال دانش زیست محیطی به دانشجویان موثر است.

اساتید دانشگاه چمران اهواز از تالاب هورالعظیم بازدید کردند

به گزارش خوزنیوز؛ جمعی از اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز از تالاب هورالعظیم بازدید کردند.

احمد لندی رئیس دانشکده کشاورزی شهید چمران اهواز هدف از این بازدید را آشنایی استادان از وضعیت زیست محیطی تالاب هورالعظیم دانست و گفت: جمعی از اساتید دانشکده با گرایش های مختلف در حوزه کشاورزی در این بازدید حضور دارند و هدف از این بازدید را  انتقال دانش و دستیابی به آخرین وضعیت زیست محیطی استان و اتتقال به دانشجویان عنوان نمود.

وی ادامه داد: حس مطالبه گری در حوزه محیط زیست باید در بین همه اقشار جامعه خصوصاً دانشجویان واساتید وجود داشته باشد و می بایست از وضعیت زیست محیطی استان آگاه باشند.

وی در خصوص تالاب هورالعظیم گفت: حجم کارهای انجام شده در احیای تالاب بسیار بالا بوده و وضعیت حوضچه های  شماره ۳ و ۴ که روزگاری کانون گرد و غبار بودند امروز پر از آب است و حوضچه 5 نیز در حال آبگیری می باشد.

 این استاد دانشگاه تامین حقابه تالاب از رودخانه کرخه را عامل احیای کامل تالاب هورالعظیم در بخش ایرانی دانست و خواستار تداوم این روند تا احیای کامل شد.

لازم به ذکر است در این بازدید بیش از ۳۰ نفر از اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز( بخش کشاورزی) از وضعیت آب گیری تالاب، پوشش گیاهی و مهاجرت پرندگان بازدید به عمل آوردند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محیط بان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
بسیار عالی
:
:
:
آخرین اخبار