تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۷۶۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:
گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را کاری اعتقادی ببینیم
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: تاکید می‌کنم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را کاری اعتقادی ببینیم چراکه این امر فراتر از نظام اداری ما است و باید با کار جهادی انجام شود. 

علی‌حسین حسين‌زاده در نشست ائمه جمعه، فرمانداران و روسای کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آیت‌الله موسوی جزایری که شامگاه یکشنبه، ۱۶ دی‌ماه در بیت نماینده ولی فقیه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با این هدف تشکیل شده که گزارشی از فعالیت‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مطرح شود. در همین راستا در همه شهرستان‌های استان هم اقدامات مشترکی از سوی امامان جمعه، مدیران کل و فرمانداران در حال انجام است. 

وی با بیان اینکه جلسات مکرری با فرمانداران برگزار کرده‌ایم، افزود: در نتیجه این جلسات بیش از ۵۰ هزار فعالیت احصا شده که در شهرها و بخش های مختلف با برنامه ریزی فرمانداران و ائمه جمعه برگزار می‌شود. تاکید ما در برگزاری برنامه‌ها بر گستردگی آنها است، به طوری که در همه مناطق و شهرهای استان بسیار پررنگ برگزار شود. معمولا وقتی کار مناسبتی انجام می‌دهیم بیشترین توجه به مرکز استان است اما در چهلمین سال پیروزی انقلاب می‌خواهیم کار را فراتر ببریم. 

حسین‌زاده گفت: تأکید ما بر اجرای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب در مناطق روستایی و کم برخوردار است تا علی‌رغم کمبودهایی که دارند، کارهای بدیع و نو انجام شود. استفاده از اندیشمندان و هنرمندان با هدف نوآوری و همچنین حضور اهل فکر و معرفت و هنر برای ایجاد تفاوت در اجرای برنامه‌ها در این مناطق است. باید موارد خاصی که مخصوص خوزستان بوده در این ایام به مردم معرفی کنیم مثل اقدامات کارکنان شرکت نفت در بستن لوله‌های انتقال نفت که نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب داشت. 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه با ترویج بارقه امید در میان مردم، چشم‌اندازهای روشن‌تری را تصور کنیم، گفت: وقتی مقام معظم رهبری با قاطعیت فرمودند که انقلاب آینده روشنی دارد، این آینده روشن را مبتنی بر شاخص‌هایی پیش بینی کرده‌اند که در کشور رشد کرده است. 

وی بیان کرد: تأکید می‌کنم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را کاری اعتقادی ببینیم چراکه این امر فراتر از نظام اداری ما است و باید با کار جهادی انجام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار