تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۷۶۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبی رودخانه دز افزایش می یابد
معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول گفت: دبی رودخانه دز در حال حاضر بین 180 تا 200 مترمکعب است که به منظور مدیریت آب سد دز از فردا(سه شنبه) تا حدود 500 مترمکعب بر ثانیه افزایش می یابد.

عبدالحسین پوررکنی روز دوشنبه افزود: عصر امروز نشستی با بخشدار، دهیاران و مسئولان پائین دست رودخانه دز برگزار و نکات ایمنی برای افزایش دبی رودخانه گوشزد خواهد شد تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: از فردا سه شنبه 18 دی ماه سال جاری تا اطلاع بعدی میزان آب رودخانه دز به حدود 500 متر مکعب افزایش خواهد یافت لذا از شهروندان به ویژه دامداران، عشایر و صاحبان واحد‌های خدماتی و پذیرایی و تفریحی حاشیه رودخانه با رعایت فاصله ایمن از بستر رودخانه تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

این اطلاعیه می افزاید: پیرو اطلاع قبلی طرح لایروبی بستر رودخانه دز و آبگیر سد انحرافی دز در پائین دست پل شناور فعلا تا زمان بازگشت وضعیت عادی رودخانه دز متوقف می شوند.

روابط عمومی این شرکت به شهروندان توصیه کرد در تمام طول شبانه روز تا اطلاع بعدی از نزدیک شدن به رودخانه به طور جدی خودداری کنند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
چرا اب را ذخیره نمی کنند!!!!!
:
:
:
آخرین اخبار