تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۷۶۷۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات ورزش کارکنان دولت در اهواز آغاز شد
مسابقات ورزش کارکنان دولت در اهواز آغاز شدمراسم افتتاحیه ورزش کارکنان دولت امروز (دوشنبه) زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی اهواز برگزار شد. 

این مراسم امروز (دوشنبه) با حضور علی حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اهواز، سراج معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز و علی یزدی مسوول هیات همگانی اهواز برگزار شد.

مسابقات ورزش کارکنان دولت زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی اهواز و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دو بخش بانوان و آقان رشته‌های فوتسال، دارت، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی تنیس‌روی‌میز، بدمینتون و شنا طی دو هفته در اهواز به انجام می‌رسد. 

در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها، علی حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اهواز، با قدردانی از تمام کسانی که در برگزاری این مسابقات همکاری دارند، اظهارکرد: قرار است برنامه‌هایی را تحت عنوان هفته فرهنگی ورزش در بهمن و اسفندماه در اهواز برگزار کنیم.

وی بیان کرد: ‌باتوجه به شرایط آب و هوایی ماه‌های جاری استان خوزستان، فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ما بیشتر خواهد بود. امیدوارم بتوانیم فعالیت‌هایی در خور و شان مردم اهواز برگزار کنیم.

همچنین سراج، معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در این مراسم گفت: امیدوارم چنین مسابقاتی را بیشتر از این در شهر اهواز داشته باشیم و مسوولان نیز به برگزاری چنین رقابت‌های ورزشی کمک کنند.

وی حطاب به ورزشکاران حاضر در سالن، عنوان کرد: درخواستم از شما ورزشکاران این است که به ما کمک کنید و پیشنهاد دهید تا در پارک‌های اهواز جهت افزایش روحیه، نشاط و فرهنگ ورزش، یکسری برنامه‌های خانواده محور را برگزار کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار