تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۷۶۷۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشن پنجمین سالگرد افتتاح فروشگاه زنجیره ای افق کورش، در اهواز برگزار شد
استان خوزستان حوزه فعالیت منطقه 13 و 16 فروشگاه های زنجیره ای افق کورش و به واقع جزو مناطق موفق ما بوده اند که ما بابت توسعه خوب و فروش بالا در این استان سپاسگزاریم. این موفقیت ها با رعایت اصول از پیش تعیین شده حاصل شده است. بنا داریم تا سال آینده تعداد شعب فروشگاه افق کورش در استان خوزستان به 120 شعبه افزایش دهیم
خوزنیوز: جشن پنجمین سالگرد افتتاح فروشگاه زنجیره ای افق کورش با حضور حسین صبوری قائم مقام مدیرعامل، مهندس رویشد زاده و دکتر خدادادی مدیران مناطق 13 و 16 و جمعی کارکنان این فروشگاه زنجیره ای در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خوزنیوز در این مراسم دکتر حسین صبوری قائم مقام مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن تبریک پنجمین سالگرد افتتاح این فروشگاه، زحمات و تلاش های یکایک همکاران را در کسب موفقیت های درخشان این مجموعه تاثیرگذار ارزیابی نمود و از کوشش های خستگی ناپذیر کارکنان این شرکت در دستیابی به اهداف عالیه، تقدیر کرد.

وی ضمن اشاره به راه اندازی یک هزار و صد شعبه فروشگاه افق کوروش در 31 استان کشور طی پنج سال نخست فعالیت این مجموعه و اشتغال زایی وسیع این شرکت برای جوانان گفت: هم اکنون و در پنجمین سال فعالیت، 8 هزار نیروی انسانی در این شرکت مشغول به فعالیت هستند .

قائم مقام مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در ادامه از حمایت ها و رهنمودهای مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در دستیابی افق کوروش به این جایگاه رفیع قدردانی کرد و افزود: اگرچه در ابتدای مسیر، با سختی ها و زیان هایی مواجه بودیم اما با نقشه راهی که ترسیم شد به این باور رسیدیم که آینده روشنی در انتظار افق کوروش است و اکنون در پنجمین سالگرد افتتاح فروشگاه افق کوروش، روشنیِ آینده ی مورد انتظار پدیدار گشته است.

 وی گفت:  من از روزهای نخست آغاز به کار شرکت شاهد تلاش همه همکارانم بوده ام و موفقیتی که امروز شاهد آن هستیم حاصل تلاش همه همکاران ما است. ما امروز بزرگترین فروشگاه زنجیره ای و جزو پنجاه شرکت بزرگ کشور هستیم. افق کورش در میان شرکت های ایرانی شرکت پیشرو است و این موفقیت با تلاش تک تک کارکنان سخت کوش ما به دست آمده است و بودن در جمع این نیروهای سخت کوش باعث افتخار است.

صبوری گفت: استان خوزستان حوزه فعالیت منطقه 13 و 16 فروشگاه های زنجیره ای افق کورش و به واقع جزو مناطق موفق ما بوده اند که ما بابت توسعه خوب و فروش بالا در این استان سپاسگزاریم. این موفقیت ها با رعایت اصول از پیش تعیین شده حاصل شده است. بنا داریم تا سال آینده تعداد شعب فروشگاه افق کورش در استان خوزستان به 120 شعبه افزایش دهیم.

وی ادامه داد: این اتفاقات تنها آغاز راه ما در افق کورش است. در حال حاضر تعداد شعب به بیش از هزار و 100 فروشگاه در ۳۱ استان کشور رسیده است و حدود 8 هزار نیروی انسانی در این مجموعه مشغول فعالیت هستند. برنامه ریزی ما بر این است که تا پایان سال تعداد شعب را به عدد 1400 و تا پایان سال آینده به حداقل 2 هزار شعبه برسانیم و این هدفگذاری محقق نخواهد شد مگر با تلاش بی دریغ همکارانمان.

قائم مقام مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش هدف بلند این مجموعه را برپایی 4 هزار شعبه فروشگاهی اعلام کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف باید رویکرد مناسبی را دنبال کنیم چرا که با توسعه یک مجموعه پیچیدگی های پیش رو نیز دوبرابر می شود. یکی از نقاط قوت این مجموعه مواجهه با بحران هابا تاکتیک ایجاد تغییر بوده است و برای توسعه بیشتر ما نیاز به بازنگری مداوم در رویکرد ها و چارچوب ها داریم و از سویی از تجریبات گذشته نیز بهره خواهیم برد.

وی افزود: مجموعه افق کورش متشکل از 8 هزار نیروی انسانی است که ممکن است دیدگاه های متفاوت داشته باشند. یکی از محورهای اصلی ما در این مجموعه ارج نهادن به کرامت انسانی است. همه تلاش ما بر این است تا در حق کارکنان و مشتریان اجحافی صورت نگیرد و کار را بر یک مبانی اخلاق محور پیش ببریم. اگر بنا بر توسعه و پیشرفت افق کورش است باید این توسعه بنا بر اخلاق و کرامت انسانی باشد. از همان ابتدا نیز دیدگاه و تاکید همیشگی بنیانگذار شرکت بر رعایت اخلاق بوده است.

صبوری گفت: افق کورش روزانه با 500 هزار مشتری در ارتباط است و ماهانه این عدد به 5 میلیون نفر می رسد. اگر میانگین این افزراد را خانواده های 4 نفره در نظر بگیریم ما هم اکنون با 20 میلیون ایرانی به طور مستقیم و غیر مستقیم ارتباط داریم. ما باید به حقوق کارکنان خود احترام بگذاریم تا در نهایت حقوق مشتریان نیز در فروشگاه ها محترم شمرده شوند. در واقع رعایت حقوق انسانی تضمین کنند رشد و جزو الزمات ما در فروشگاه ها افق کورش است.

در دیدگاه ما دستورالعمل بالاتر از هر فرد و دیگاه فردی است. این دستور العمل ها هستند که حرف آخر را می زنند و تا بدون دخالت نظرات شخصی، یک سازمان استاندارد داشته باشیم. تلاش ما بر این بوده است تا تمامی در شعب سراسر کشور رویکرد کاری یکسان باشد و مشتریان احساس تفاوت در شعب مختلف نداشته باشند.


:
:
:
آخرین اخبار