تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۷۶۷۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
18 کمیته بزرگداشت دهه فجر در آبادان تشکیل شد
18 کمیته بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آبادان فعالیت خود را در بخش های مختلف آغاز کردند.

18 کمیته بزرگداشت دهه فجر در آبادان تشکیل شد

طرح و برنامه‌ریزی، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، دانشجویی، مساجد و تشکل‌های اسلامی، کمیته ایثارگران، زنان و خانواده، کمیته دانشجویی، فرهنگیان و دانش‌آموزی، کودک و نوجوان، اصناف، کارگری و کارآفرینی، بسیج، ورزش و جوانان، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری، فضاسازی و خدمات شهری، ایثارگران، امنیت و پشتیبانی ازجمله کمیته‌های تشکیل‌شده به منظور بزرگداشت دهه فجر در آبادان هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:امسال به دلیل تهدید و اقدام های اخیر دشمنان علیه نظام اسلامی ایام الله دهه فجر از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است. 

سیدزین‌العابدین موسوی اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا افکار عمومی را نسبت به‌نظام و انقلاب اسلامی بدبین کرده و شور و نشاط انقلابی را در کشور کمرنگ‌تر کند به همین دلیل ویژه برنامه های دهه فجر امسال با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

امام ‌جمعه آبادان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جوان گفت:دشمنان انقلاب با انواع توطئه‌های فرهنگی ، سیاسی و نظامی درصدد ضربه به نظام اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور از برگزاری همایش نقش کارگران صنعت نفت در پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت:نشست‌های به‌منظور بررسی نقش عشایر و روحانیت منطقه در روند پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود:انتظار می‌رود تا دستگاه‌های اجرایی پیش از آغاز دهه فجر نسبت به تدوین برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب و اعلام آن به ستاد مرکزی دهه فجر آبادان اقدام کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان نیز در این جلسه با تاکید بر مردمی برگزار شدن ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان گفت:برنامه‌های دهه فجر باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که روحیه امید و نشاط را در جامعه تقویت کند.

بیژن ربیعی با اشاره به اینکه در طول 40 سال گذشته بارها شاهد توطئه دشمنان علیه نظام بوده‌ایم اظهار داشت: در جشن چهل‌سالگی انقلاب عملکرد دستگاههای اجرایی اطلاع رسانی می شود.

وی بیان داشت:دشمن با تبلیغات رسانه‌ای بارها اعلام کرد که انقلاب ایران چهل‌سالگی خود را نخواهد دید به همین دلیل ویژه برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوهتر‌از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

استان خوزستان نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است ، این نقش برجسته و محوری وقتی به درستی درک می شود که گفته شود شریان اصلی رژیم خودکامه پهلوی به نفت بود و کارکنان متعهد نفت با متوقف کردن تولید و صادرات نفت ، گلوی رژیم طاغوت را فشردند و همگام با حرکت توفنده انقلاب اسلامی ، به صف مبارزه پیوستند. 

برگزاری 50هزار برنامه متنوع در فجر 40 سالگی انقلاب در خوزستان تدارک دیده شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار