تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۷۶۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
30 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان پرداخت شد
سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان ار پرداخت 30 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم پیش از شروع نیم فصل دوم 50 درصد حق الزحمه بازیکنان را پرداخت کنیم.

مهران نصیریان دوست روز دوشنبه بیان کرد: هم اکنون گریبانگیر مشکلات مالی فراوانی هستیم اما به دنبال آن هستیم که نقاط ضعف تیم را در تعصیلات نیم فصل برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما در نقاط مختلف خطوط حمله، میانی و دفاعی با مشکل روبه رو است که سعی می کنیم با جذب بازیکن این نواقص را برطرف کنیم افزود: برخی بازیکنان مصدوم تیم را کنار گذاشتیم تا بتوانیم چند بازیکن جدید جذب کنیم.

وی با بیان اینکه میلاد فراهانی دروازه بان تیم، به دلیل مسایل انضباطی و مشکلاتی که با مرزبان پیدا کرد، پیش از پایان نیم‌ فصل اول از تیم جدا شد گفت: همچنین حسین دوستدار و فرشاد جانفزا به دلیل مصدومیت از تیم کنار گذاشته شدند لذا با تشخیص کادر فنی در نیم فصل دوم بازیکنانی به جمع ما اضافه خواهند شد. 

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: در نیم فصل دوم برخی از تیم ها برای قهرمانی و تعدادی دیگر برای بقا در لیگ می جنگند؛ امیدواریم با کمک مسئولان استان مشکلات مالی تیم حل شود تا بتوانیم روند رو به رشد خود را در نیم فصل دوم ادامه دهیم.

 با چند بازیکن مذاکره کردیم اما هنوز به توافق نرسیدیم 

نصیریان دوست افزود: تاکنون با چند بازیکن مذاکره کردیم اما هنوز در ابتدای کار هستیم و به توافق نرسیدیم همچنین قصد داریم نامه ای برای باشگاه پارس جنوبی ارسال کنیم تا در صورت ممکن بازیکنان این تیم نفتی را به خدمت بگیریم اگر چه هنوز به طور جدی با این باشگاه وارد مذاکره نشدیم.

وی ادامه داد: ما هواداران بسیار پرشوری داریم که در کشور مثال زدنی هستند و تنها دل خوشی ما شاد کردن این هواداران است؛ در نیم فصل دوم متناسب با بضاعت مالی تیم بازیکن جذب می کنیم که انتظار داریم هواداران این موضوع را به خوبی درک کنند.

هزینه تیم نفت مسجدسلیمان 83 میلیارد و 600 میلیون ریال است 

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه هیچ موقع نمی توانیم تیم خود را با تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان مقایسه کنیم چرا که بودجه آنها به مراتب بیشتر از تیم ما است گفت: کل هزینه تیم نفت مسجدسلیمان 83 میلیارد و 600 میلیون ریال است و شاید با بازیکنانی که در نیم فصل جذب می کنیم این رقم به 95 میلیارد ریال برسد که در مقایسه با تیم های دیگر بسیار ناچیز است.

تیم های خوزستانی اولویت پنجم بازیکنان مطرح هستند

وی با اشاره به اینکه تیم های خوزستانی جزو اولویت پنجم بازیکنان مطرح هستند افزود: بازیکنان سرشناس فوتبال کشور اگر قصد بازی در خوزستان را داشته باشند ابتدا به سمت تیم های فولاد، نفت آبادان و استقلال خوزستان می روند و سپس به نفت مسجدسلیمان می آیند که این موضوع قدرت مانور ما را کم می کند. 

نصیریان دوست افزود: در نیم فصل اول با وجود مشکلات بسیار فراوان توانستیم در رده دوازدهم جدول قرار بگیریم؛ در ابتدای فصل نتایج ضعیفی کسب کردیم اما در ادامه راه با حضور علیرضا مرزبان نتایج بهتری گرفتیم اما باید بپذیریم که در نیم فصل دوم کار بسیار سختی در پیش داریم.

وی گفت: از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در نیم فصل اول بسیار راضی هستیم؛ تنها دغدغه ما مباحث مالی است که امیدوارم با حمایت استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان و نماینده مجلس این موضوع به خوبی تمام شود و تیم بتواند در نیم فصل دوم نتایج ایده آلی کسب کند.

 تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب 15 امتیاز در مکان دوازدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال جای گرفته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار