تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۷۶۷۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتبارتملک دارایی خوزستان 2.3درصد افزایش یافت
معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان گفت: اعتبار تملک دارایی خوزستان دربودجه 98 نسبت به بودجه امسال 2.3 درصد افزایش یافته است.

ادیب زرگانی بیان کرد: میزان اعتبار بخش تملک دارایی خوزستان در بودجه 98 بالغ بر 18 هزار و 749میلیارد و 360 میلیون ریال در نظرگرفته شده که در این بخش میزان اعتبار خوزستان نسبت به سایر استان ها 1.93درصد رشد داشته است. 

وی گفت: همچنین سهم سه درصد درآمد نفت نیز به خوزستان اختصاص یافته که 2 سوم آن برای مناطق محروم خوزستان در نظر گرفته شده است.

معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان افزود: 13 هزار و 921 میلیارد و 880 میلیون ریال رقم اعتبار نفت در بودجه 98 خوزستان است که نسبت به بودجه 97پنج درصد افزایش یافته است.

زرگانی بیان کرد: اعتبار هزینه ای خوزستان در بودجه 98 نیز ،22 درصد افزایش یافته است.

بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ، کل اعتبار خوزستان در بودجه 98 بالغ بر 26 هزار میلیارد ریال است که نسبت به سایر استان ها رتبه نخست را به خود اختصاص داده و استان های تهران با 15 هزار و 840 میلیارد ریال و فارس با 15 هزار و 800 میلیارد ریال به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار