تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۷۶۷۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اقتصادی استاندار خوزستان:
برخی مدیران مانع جذب سرمایه‌گذار در خوزستان می‌شوند
برخی مدیران مانع جذب سرمایه‌گذار در خوزستان می‌شوندمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان گفت: بی توجهی و بی مسئولیتی برخی مدیران در خوزستان مانع جذب سرمایه گذار در این استان می شود.

علی بحرینی روز دوشنبه در نشست جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری خوزستان با محوریت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، که در محل معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد بیان کرد: باید زمینه و طرح برای سرمایه گذار آماده شود تا سرمایه دار امکان سرمایه گذاری در این استان را داشته باشد.

وی به مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه ها به دلیل حضور نیافتن در جلسات مربوط به حوزه سرمایه گذاری هشدار داد.

وی گفت: نباید مصوبات حوزه سرمایه‌گذاری به خاطر حضور نیافتن مدیران، ناتمام بماند؛ این حضور نیافتن، نشان از نبود قدرت تصمیم گیری این مدیران کل است.

بحرینی بیان کرد: باید به وزراتخانه متبوع اطلاع داده شود که این مدیران کل در هیچ جلسه ای شرکت نمی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان افزود: همه از شرایط اقتصادی کشور، اوضاع و احوال تحریم ها و مشکلات و میزان فشارهای خارجی و داخلی که به دولت وارد می شود، آگاه هستند؛ ضرورت ایجاد تسهیلات و ساده کردن فرایندها برای جذب سرمایه گذاری به ویژه سرمایه‌گذاری داخلی هم از الزامات و تاکیدات دولت است، اما متاسفانه برخی مدیران هنوز متوجه این اوضاع نیستند.

بحرینی گفت:نباید سرمایه گذار به دلیل نبود توجه مدیران در خوزستان سردرگم شود و از اجرای پروژه های اقتصادی منصرف شود.

نشست جذب و‌حمایت از سرمایه گذاری خوزستان با بررسی 12 دستور جلسه برگزار شد که پس از بررسی، 9 دستور آن بررسی شد. 

مجتمع گردشگری کشاورزی ارجان بهبهان، مجتمع گردشگری مانی و بابا بندر ماهشهر، مجتمع گردشگری ترنج اندیمشک، مجتمع گردشگری انشان پارس غدیر ایذه، مجتمع گردشگری عشایری وارگه دوراهی لالی و مسجدسلیمان، مجتمع گردشگری آقای خانی بهبهان، و مجتمع اقامتی گردشگری کیانشهر اهواز مورد بررسی قرار گرفت که مشکلات این پروژه ها در رابطه با اداره کل راه و شهرسازی، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و‌گردشگری، شرکت مخابرات، و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی آبادان، برای حل و فصل موانع سرمایه گذاری بررسی شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار