تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۷۶۸۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر هیات خوزستان:
وضعیت تحصيلی نسل جوان در اولويت كاری هيات فوتبال است
وضعیت تحصيلی نسل جوان در اولويت كاری هيات فوتبال است دبير هيات فوتبال خوزستان با بیان این‌که وضعیت تحصیلی بازیکنان برای ما در اولویت است، گفت: برنامه ريزی ما برای برگزاری مسابقات به صورتی است كه وضعيت تحصيلی بازيكنان تحت الشعاع قرار نگیرد.

علی قاسمی با اشاره به برنامه‌ریزی این هیات برای برگزاری مسابقات به صورتی که وضعیت تحصیلی بازیکنان به صورت کامل تخت‌الشعاع قرار نگیرد، اظهارکرد: به اين دليل با تعطيلی ليگ‌های پايه استان، فرصتي در اختيار بازيكنان قرار داديم تا با آمادگی كامل در امتحانات شركت كنند و بتوانند به موازات ورزش از تحصيل غافل نشوند زیرا وضعيت تحصيلی نسل جوان در اولويت كاری هيات فوتبال است.

وی در ادامه نیز گفت: ما در سال جاری توانستيم اردوهای مختلف استعداديابی را در استان خوزستان ميزباني كنيم زيرا معتقديم كه ظرفيت استان به گونه‌ای است كه می تواند بازيكنان بيشتری را در رده‌های پايه ملی داشته باشد و در جلساتی كه با كميته جوانان و استعداديابی فدراسيون برگزار كرديم بر اين مهم تاكيد داشتيم و در برنامه های آینده برگزاری اردوهای مختلف تيم‌های ملی به ميزبانی خوزستان را در برنامه گنجانده‌ايم.

دبير هيات فوتبال خوزستان افزود: در فصل گذشته و جاری، لیگ‌های زير ١٥ و ١٧ سال خوزستان را برگزار كرديم كه نشان از اهميت هيات فوتبال استان به ليگ‌های رده سنی پايه است.

وی در پايان گفت: با برنامه‌ريزی انجام شده و كشف استعدادها در خوزستان اميدواريم در آينده بازيكنان با كيفيتی را تحويل تیم‌ملی بزرگسالان دهيم.  خوزستان همواره ثابت كرده که مهد فوتبال كشور است و امیدوارم شاهد حضور نماينده های با لياقت در تيم‌های ملی رده های مختلف باشيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار