تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۷۶۸۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت خرمشهر:
دستاوردهای 40 ساله انقلاب هنرمندانه معرفی شوند
امام جمعه موقت خرمشهر گفت: برای تبین دستاوردهای انقلاب باید جلسات روشنگری در مدارس، دانشگاهها ، مساجد و حسینیه ها با حضور افراد آشنا به انقلاب به صورت هنرمندانه معرفی شوند.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور سه شنبه در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش خرمشهر اظهار داشت: به رغم همه چالش ها، کاستی ها، مشکلات و موانع انقلاب با قدرت به سمت قله های پیشرفت در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه در چهلمین سال انقلاب اسلامی باید هوشیار باشیم، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمنان انقلاب اسلامی بر اساس مثلث فشار این مقطع را حساس کرده اند از جمله فشار اقتصادی با هدف ایجاد نارضایتی مردم و فشار روانی با هدف ناامید کردن مردم و سیاه نمایی تا مردم را نسبت به انقلاب اسلامی مایوس کنند.

امام جمعه موقت خرمشهر به تشریح وضعیت این شهرستان پیش از انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: در سال 56 خرمشهر بیشترین درآمد را نسبت به شهرهای دیگر استان ها داشته اما در همان زمان روستاهای خرمشهر از وضعیت عمرانی مناسبی برخوردار نبودند.

به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرمانداری ویژه خرمشهر نیز گفت: تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی مسئولان دستگاههای اجرایی لازم و ضروری است.

ولی اله حیاتی با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب امسال نسبت به سال های گذشته از حساسیت ویژه ای برخوردار است، گفت: مردم ایران اسلامی در طول دوران انقلاب اسلامی با جان فشانی و از خودگذشتگی در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کرد و این نشان دهنده وفاداری مردم نسبت به نظام مقدس اسلامی است.

حیاتی بر فضاسازی سطح شهر توسط شهرداری خرمشهر تاکید کرد و گفت: جشن های سالگرد انقلاب با رویکرد مردمی در نقاط شهری و روستایی برگزار می شود.

وی از مسئولان دستگاه های اجرایی خواست دستاوردهای دولت را اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان خدمات نظام قرار گیرند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار