تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۷۶۸۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی باشگاه استارتاپ خوزستان برای کمک به حل مشکلات جوانان
مسئول برگزاری باشگاه استارتاپی خوزستان از راه‌اندازی این باشگاه در راستای کمک به تجاری‌سازی ایده‌های مرتبط با حل مشکلات جوانان و جامعه خبر داد.  

محسن وفایی با اشاره به راه‌اندازی باشگاه استارتاپ استان خوزستان، اظهارکرد: با هماهنگی با معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، باشگاه استارتاپ خوزستان به زودی راه‌اندازی می شود. این باشگاه در واقع به جوانانی که ارتباطات مدیریتی ندارند ولی نیاز به حمایت دارند، کمک می‌کند. 

وی با بیان اینکه این باشگاه برای کمک به تجاری‌سازی ایده‌هایی که مشکل اصلی جوانان و جامعه را برطرف می‌کنند، در نظر گرفته شده است، افزود: ماهیت کار این باشگاه استارتاپی این است که به طور مثال یک فرد جهت دریافت اطلاعات برای چگونگی استفاده از یک استخر نیاز به حضور در محل موردنظر ندارد، بلکه از طریق این استارتاپ و گوشی در دست خود می‌تواند تمامی شرایط را ارزیابی کند. 

وفایی با بیان این که استارتاپ‌هایی برای حل مشکلات جوانان و یک شهر نیز وجود دارد، گفت: مشتری اصلی استارتاپ‌ها در کشور و خوزستان، نسل جوان یا همان گوشی به دست‌ها هستند. همچنین مدنظر داریم که از طریق همین استارتاپ‌ها چند بازی جوان‌پسند را در استان خوزستان فراگیر کنیم. 

وی ادامه داد: در واقع می خواهیم سرمایه‌گذاران خصوصی که در حوزه جوانان و ورزش فعالیت دارند را به سمت این استارتاپ‌ها هدایت کنیم. همچنین قرار است همایشی در زمینه همین استارتاپ برگزار کنیم که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این زمینه همکاری داده است. 

 وفایی در پایان با اشاره به رتبه برتر استارتاپ "سیکا" در مسابقات الکامپ خوزستان که مدتی پیش برگزار شد، عنوان کرد: این استارتاپ که با آن موفق به کسب رتبه برتر شدیم، در واقع سامانه جامع آنلاین است؛ یعنی گوشی یک شهروند خوزستانی در واقع ارتباط‌دهنده او با مجریان کار است و ایده این است که مغازه‌ها از مجریان کار حذف شده‌اند و پول هزینه آن نیز به جیب مشتریان می‌رود. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار