تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۷۶۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل توقف احداث بزرگراه دزفول اهواز در دست پیگیری است
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: طرح احداث بزرگراه دزفول اهواز به دلیل برخی ناهماهنگی ها متوقف شده که رفع این مشکل در دست پیگیری است.

محمد حیدری روز چهارشنبه افزود: تعریض جاده آوج به میانرود در روزهای گذشته کلنگ زنی شد که براساس این طرح مهم و راهبردی، جاده از چهارراه آوج تا میانرود چهاربانده خواهد شد.
وی با بیان اینکه این بزرگراه تا اهواز ادامه خواهد داشت، گفت: مسیر دزفول اهواز با اجرای این طرح نیم ساعت کمتر خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به اینکه زمین های دانشگاه جندی شاپور در مسیر اجرای این طرح قرار دارند، گفت: درخصوص این زمین ها رایزنی هایی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام و موافقت های لازم کسب شده بود.

وی افزود: متاسفانه ابلاغ موافقت وزارت علوم دیر به استان و شهرستان دزفول ارسال شده بود که همین امر مشکلاتی در روند تعریض جاده آوج به میانرود ایجاد کرد.

حیدری با تقدیر از همکاری دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در این خصوص اظهار داشت: این ناهماهنگی ها موجب توقف طرح تعریض این جاده شد ولی هماهنگی های لازم با معاونت حقوقی وزارت علوم انجام شده و بزودی مشکل رفع خواهد شد.

وی این طرح را یکی از طرح های مهم و راهبردی دزفول خواند و افزود: بخش اعظمی از ترانزیت منطقه با اجرای این طرح روی این جاده خواهد افتاد و شهرهای صفی آباد، امام و میانرود از نظر تجارت، کسب و کار و اشتغالزایی رونق می یابند.

وی اجرای این طرح را نقطه عطفی در توسعه شهرستان دزفول دانست و گفت: 100 میلیارد ریال برای تعریض این جاده و احداث آزادراه از طرف وزارت راه و شهرسازی اختصاص یافته است که عملیات اجرایی این طرح با رفع مشکل معارض، ادامه خواهد یافت.

جاده آوج به میانرود یکی از جاده های خطرساز شهرستان دزفول در بخش مرکزی است که همواره حوادث خونباری در آن رخ می دهد و افراد زیادی به دلیل ناایمن بودن این جاده جان خود را دست داده اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار