تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۷۶۹۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر خبر داد
کلنگ‌زنی 16 پروژه ورزشی بندرماهشهر در دهه فجر
سرپرست اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر از آغاز پروژه و احداث 16 مکان ورزشی در دهه مبارک فجر خبر داد.

قادر شریفی سرپرست اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق فرمانداری، نماینده شهرستان بندر ماهشهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، عملیات آغاز به احداث ۱۶ پروژه ورزشی در آینده نزدیک به انجام خواهد رسید.

وی با عنوان اینکه اقداکات اولیه از جمله موافقت نامه در حال صورت پذیرفتن است، ادامه داد: در دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی هز ۱۶ پروژه ورزشی در شهرهای بندرامام خمینی و بندرماهشهر انجام خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر با بیان اینکه بودجه این پروژه‌ها از داخل شهرستان تأمین شده است، تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که در حال صورت گرفتن است اعتبارات مربوط به این پروژه‌ها قطعا محقق خواهد شد و سرسختانه به دنبال آن نیز هستیم.

شریفی با اشاره به احداث یک سالن چند منظوره و سالن بدنسازی در منطقه محروم شهرک طالقانی، بندرماهشهر، یادآور شد: کار احداث سالن خانه کاراته، خانه کشتی و خانه ژیمناستیک در بندر ماهشهر از جمله پروژه‌های این اداره برای کلنگ زنی در دهه مبارک فجر خواهد بود.

وی خاظرنشان کرد: همچنین تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان، احداث چمن مصنوعی در روستای حدید، احداث سالن ورزشی چند منظوره با مشارکت شهرداری بندر ماهشهر، احداث سالن ورزشی در شهرک قدس، احداث سالن چند منظوره در ورزشگاه تختی شهرستان، بهسازی مجموعه ورزشی تختی، احداث جایگاه ویژه ورزشگاه تختی بندرامام خمینی (ره) از دیگر پروژه‌هایی هستند که در بهمن‌ماه کلنگ آن بر زمین زده خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار