تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۷۶۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط سرلشکر باقری صورت گرفت؛
رونمایی از ۲۸ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس خوزستان
 ۲۸ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس از استان خوزستان توسط سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شد.

در حاشیه بازدید سردار سر لشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور از دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نمایشگاه چهل سال استقامت و پیشرفت از ۲۸ عنوان کتاب منتشره شده در حوزه دفاع مقدس خوزستان رونمایی شد.

هوشنگ نوبخت مسئول غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از چاپ و نشر بیش از ۲۰ عنوان کتاب دیگر تا پایان امسال خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تأکیدات مکرر مسئولان ارشد لشکری و کشوری مبنی بر تلاش دو چندان برای انتشار آثار دفاع مقدس، واحد ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان موفق شده است از اول سال تاکنون ۲۸ عنوان کتاب را چاپ و منتشر کند.

وی افزود: تاکید مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز بر این است که با بهره‌گیری از همه ظرفیت ادبی استان بتوانیم تا پایان امسال ۲۰ عنوان کتاب دیگر و در مجموع بیش از ۴۸ کتاب را در سال ۹۷ چاپ و منتشر کرده و تقدیم خانواده معظم شهدا و جامعه رزمندگان نمائیم.

نوبخت ادامه داد: از مزیت‌های این کتاب‌ها می‌توان به این موضوع اشاره کرد که به نقش همه اقشار مردمی در جغرافیای خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس پرداخته است.

در آستانه چهل سالگی انقلاب، نمایشگاهی با عنوان چهل سال استقامت و پیشرفت با حضور ۱۳ استان و از جمله خوزستان در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران در حال برگزاری است و بسیاری از مسئولان لشکری و کشوری نیز به بازدید از این دستاوردها پرداخته و عملکرد ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار