تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۷۶۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امیدیه میزبان رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور شد
میزبانی مرحله سوم رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور به شهرستان امیدیه داده شد.

مرحله سوم بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور در گروه A از روز چهارشنبه 26 دی ماه با حضور چهار تیم به میزبانی امیدیه برگزار می شود.

این رقابت ها با حضور تیم های نفت امیدیه، سایپا تهران، نفت و گاز گچساران و تیم استخر نوفلاح تهران برگزار می شود که در نهایت 2 تیم برتر راهی مرحله بعد می شوند.

مرحله دوم این رقابت‌ها پنجم تا هفتم دی ماه به میزبانی تیم نوفلاح در تهران پیگیری شد که در پایان این مرحله تیم های سایپا و نفت امیدیه به ترتیب در جایگاه اول و دوم گروه‌ A قرار گرفتند.

نماینده خوزستان در اولین دیدار خود از این مرحله 26 دی ماه به مصاف تیم نفت و گاز گچساران می رود همچنین در دیدار دوم رو در روی تیم سایپا قرار می گیرد.

تیم نفت امیدیه نایب قهرمان فصل گذشته رقابت هایلیگ برتر، در بازی سوم خود به مصاف تیم استخر نوفلاح تهران می رود.

در ادامه رضا جعفری سرمربی تیم نفت امیدیه اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در ابتدای فصل داشتیم باید گفت که در ادامه راه کار بسیار سختی داریم چرا که تیم ها از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی با بیان این که تمام تلاش خود را برای قرار گرفتن روی سکو انجام می دهیم افزود: بودجه تیم ما 60 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است. این در حالی است که باید افزایش قیمت بلیت، هتل، اغذیه را هم درنظر گرفت که با این شرایط باید گفت ما با 10 درصد بودجه سال گذشته در حال رقابت هستیم.

جعفری در خصوص بازی تیمش مقابل سایپا گفت: سایپا یک تیم کاملا حرفه ای بوده و از بازیکنان ملی پوش خوبی برخوردار است لذا بازی بسیار سختی مقابل این تیم داریم.

وی عنوان کرد: با تمام این اوصاف هیچ موفع کم کاری نکرده ایم بلکه تلاش می کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار