تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۷۶۹۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره راهداری دهدز خبر داد
تخریب جاده‌ برخی از روستاهای دهدز بر اثر بارش شدید باران
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز از مسدود شدن و تخریب جاده‌های روستایی این بخش بر اثر بارش شدید و سیل‌آسای روز گذشته خبر داد.

کیوان آبسته با اشاره به خسارات جدی باران سیل‌آسای روز گذشته در سطح شهرستان اظهار کرد: این بارش‌ها در مناطق روستایی و کوهستانی بخش دهدز موجب آب‌گرفتگی و از بین رفتن راه ارتباطی بسیاری از روستاها شد.

وی افزود: جاده روستاهای جوکار، شیوند، غریبی‌ها، سادات حسینی، برآفتاب و دیگر روستاهای کوهستانی این بخش به‌طور کامل تخریب شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز بیان کرد: با توجه به اهمیت تردد جاده خوزستان به استان‌های مرکزی از سمت دهدز، پاکسازی این مسیر به‌طول ۵۵ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت و دستگاه‌های راهداری در این مسیر ترانزیتی مستقر و مشغول به‌کار شد.

آبسته گفت: علاوه بر آب بردگی جاده این روستاها؛ جاده‌ها در مناطق برفگیر این بخش به‌دلیل خاکی بودن هم اینک گِل‌آلود هستند و تردد در آن به سختی در حال انجام است و در برخی از مناطق انجام نمی‌شود.

وی بیان کرد: راه ارتباطی روستاهای لنده و سرصحرا نیز به دلیل بارش برف شدید مسدود است.

آبسته در پایان افزود: با توجه به اینکه جمعیت زیادی در روستاهای ذکر شده زندگی‌ می‌کنند و جاده از نیازهای شدید آنهاست، ما پس از اتمام کار جاده اصلی اقدام برای ترمیم جاده‌های آنها را انجام خواهیم داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار