تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۷۶۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت تعاونی منطقه آزاد اروند :
خدمات‌رسانی به مناطق کم برخوردار افزایش یابد
خدمات‌رسانی به مناطق کم برخوردار افزایش یابدمدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: توقع داریم که مجموعه‌های خدمات رسان و متولیان امر حضور بیشتری در مناطق کم‌برخوردار پیدا کنند.

علی ‌خانی مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه اجرای طرح « شهر یار ما باشید» در منطقه سرحانیه خرمشهر، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح به منطقه سرحانیه که یکی از مناطق حاشیه‌ای خرمشهر است آمدیم تا با انجام اقداماتی که منجر به بهتر شدن محیط زندگی مردم می‌شود گامی در این راستا برداریم.

وی بیان کرد: بر همین اساس 40 نفر از کارکنان شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند به همراه تجهیزات لازم ازجمله خودرو پرس زباله، لجن کش، تانکر آب، دستگاه نی تراش و دیگر تجهیزات موردنیاز در این منطقه مشغول به فعالیت شدند.

خانی گفت: نیروهای فضای سبز تعاونی، کار هرس درختان و تمیز کردن فضای سبز این محله و دیگر همکاران ما نیز کار باز کردن جوی‌ها، پاک‌سازی مسیرها و بهینه کردن محیط را انجام می‌دهند.

وی بابیان اینکه اقدامات ما نافی کار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیست، عنوان کرد: هدف ما کمک به مناطق کم برخوردار است و توقع داریم که مجموعه‌های خدمات رسان و متولیان امر حضور بیشتری در این مناطق پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: اقدامات ما در مناطق کم برخوردار به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای این مناطق نیست و به همین دلیل عمده تمرکز خود را بر روی فرهنگ‌سازی قراردادیم.

خانی اظهار کرد: هر بیشتر در این راه قدم برداریم نهادهای بیشتری با ما همراه می‌شوند و میزان مشارکت مردم نیز بیشتر می‌شود که این موضوع تأثیرات همان فرهنگ‌سازی است که مدنظر ما بوده است. 

وی بابیان اینکه فضای ایجادشده در این منطقه یک فضای پرشور برخاسته از حس شهروندی و مسئولیت‌پذیری همکاران ما در تعاونی است، بیان کرد: معتقد هستیم که دستیابی به اهداف بالاتر نیازمند یک فرهنگ‌سازی مناسب است.

خانی گفت: دستیابی به این اهداف در مدت کوتاه محقق نمی‌شود و مستلزم کار و تلاش است و به‌مرورزمان می‌توان به آن دست‌یافت.

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تلاش می‌کنیم تا در تعاونی ما، روح تعاون حاکم باشد و این برای ما بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: هدف اصلی ما رضایت خدا و مردم است و چنین حرکاتی باید تداوم داشته باشد تا منتهی به حصول نتیجه شود.

خانی افزود: باید با همکاری مجموعه‌های دولتی و غیردولتی، اصحاب رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد و دیگر اقشار تأثیرگذار جامعه کار را پیش برد تا چنین اقداماتی تبدیل به یک حرکت فرهنگی شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار