تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۷۶۹۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مستند سردار شهید هادی کجباف در شوشتر رونمایی شد
یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان شوشتر برگزار و در حاشیه آن از مستند سردار شهید هادی کجباف رونمایی شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پنجشنبه شب در این یادواره اظهار داشت:بیان فضیلت ها و رشادت های شهدا با زبان فرهنگ و هنر کاری بسیار ستودنی و از نیازهای روز جامعه است .

وی افزود:مرور ایثارگری شهدا که در شرایطی سخت صورت گرفته اما به درستی دیده نشده برای آشنا کردن جوانان بسیار حائز اهمیت است.

استاندار خوزستان ادامه داد:تلاش رسانه ای صورت گرفته در زمینه شناخت و معرفی شهدای عظیم الشان به زبان هنر که باعث الگو گیری جامعه از آنها می شود ،پسندیده و قابل تقدیر است.

وی افزود:شوشتر مهد علم و فقاهت است که خاندان های بزرگ علمی و فقهی در آن زیسته و علم نبوی را در استان و کشور گسترش داده اند در چنین شهری قطعا باید افرادی همچون سردار شهید کجباف پرورش یابند و خاصانه برای دین و مذهب جانفشانی کنند.

وی افزود:در نظر داریم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهل مستند از شهدای استان تهیه و به عنوان الگو های عملی به جامعه معرفی شوند.

در ادامه این مراسم از مستند 70دقیقه ای شهید کجباف به تهیه کنندگی کمال مطوف رونمایی شد.

هشت تن از شهدای مدافع حرم استان خوزستان منتسب به شهرستان شوشتر هستند و پیکرهای مطهر سه تن از آنها در شوشتر به خاک سپرده شده اند.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان،سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا و جمعی از مسئولان اسانی و شهرستانی در این آیین حضور داشتند. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار