تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۷۶۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث کارخانه آجر و سفال سیکا / اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم برای ۱۰۰۰ جوان خوزستانی
رئیس بانک صنعت و معدن کشور که به دعوت سهراب گیلانی و به منظور حمایت مالی و مشارکت در طرح های صنعتی به شوشتر سفر کرده است از مجموعه صنعتی گروه کارخانجات آجر و سفال سیکا بازدید کرد.

در بازدید مهندس افخمی رئیس بانک صنعت و معدن از روند احداث کارخانه آجر و سفال سیکا که با حضور سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند ، مدیرکل صمت خوزستان و معاون اقتصادی استاندار انجام شد حمایت کامل از فعالیت این شرکت در راستای تقویت تولید ملی و اشتغالزائی مورد تاکید قرار گرفت.

این کارخانه بعنوان یکی از مجهزترین و مدرن ترین کارخانه های آجرسازی در خاورمیانه ، با حمایت سهراب گیلانی و با اعتبار 450 میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی در حال احداث می باشد و با  بهره برداری آن  بطور مستقیم بیش از 150 نفر نیرو به کار مشغول می شوند و برای حدود 800 تا 1000 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می شود.

با بهره برداری از فاز اول این شرکت ، روزانه ۳۰۰۰ متر مربع انواع پانل های ساختمانی تولید خواهد شود و در فاز دوم ، روزانه ۱۵۰ هزار عدد انواع بلوک ( پوروتونی قفل دار و مقاوم در برابر زلزله و کاملا عایق) و دیگر محصولات سفالی مورد نیاز صنعت ساختمان شامل کف پوش معابر ، دیوارهای جداکننده و... تولید می شود.

 تولیدات کارخانه در نمای بیرونی و درونی ساختمان ها ، کف پوش فضاهای سرپوشیده و روباز ، نمای بیرونی و داخلی استخرها ، پوشش دیواره تونل ها و پل ها ، دیواره حفاظتی بزرگراه ها ، مرمت و بازسازی اماکن تاریخی و ... کاربرد دارد.

شایان ذکر است سهراب گیلانی برای تسریع در روند اجرای این پروژه مهم صنعتی که زمستان سال 96 با حضور استاندار خوزستان کلنگ زنی شد تاکنون بازدید های متعددی از این مجموعه داشته است و در جلسات متعدد با سرمایه گذار ، استاندار ، مدیرکل صمت خوزستان و مدیرعامل بانک صنعت و معدن پیگیر رفع موانع شده است.

وی  اردیبهشت ماه 97 به منظور بررسی موانع موجود بازدیدی از روند احداث این مجموعه داشت و مشکلات شرکت را در جلسات با مدیرکل صمت استان از جمله سفر ایشان به شوشتر در مردادماه سال جاری مورد ارزیابی قرار داد. پیگیری برای احداث جاده دسترسی به شرکت با همکاری اداره راه و شهرسازی از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار