تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۷۶۹۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2 سارق مسلح موبایل در اهواز دستگیر شدند
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 2 سارق حرفه ای مسلح با پنج فقره سرقت تلفن همراه و به عنف در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی روز جمعه در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان اهواز، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهواز در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی 2 موبایل قاپ حرفه ای را که با تهدید به وسیله اسلحه شکاری اقدام به سرقت تلفن همراه در نقاط مختلف این شهرستان می کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ صالحی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به پنج فقره سرقت مسلحانه و به عنف تلفن همراه در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند،گفت: شهروندان گرامی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن 110به پلیس گزارش دهند.

*کشف بیش از 19 کیلوگرم تریاک در بهبهان 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از کشف بیش از 19 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و توقیف 2 دستگاه خودرو در شهرستان بهبهان خبر داد. 

سرهنگ یداله امیری روز جمعه در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس بهبهان با رصد دقیق و کنترل خودروهای در حال تردد در محور زیدون _ امیدیه، به 2 خودروی سواری پژو 405 مشکوک و برابر مقررات آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس شهرستان بهبهان در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی 19 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: در این رابطه 6 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مرجع قضایی شدند.

17 دی ماه سال جاری 70 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان کشف و ضبط شده بود.

همچنین ماموران پلیس شهرستان بهبهان چندی پیش در بازرسی از یکدستگاه تریلر 29 کیلو و 446 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.
:
:
:
آخرین اخبار