تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۷۶۹۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم دزفول در توماری خواستار تشدید برخورد با سارقان شدند
اقشار مختلف مردم دزفول به ویژه بانوان با امضای توماری خطاب به رئیس قوه قضائیه ضمن ابراز نگرانی از وضعیت نا امنی و سرقت های مسلحانه در این شهرستان خواستار تشدید برخورد با سارقان به ویژه سارقان مسلح شدند.

مردم دزفول در توماری خواستار تشدید برخورد با سارقان شدند

در این تومار که در حاشیه برپایی نماز جمعه از سوی شهروندان امضا شد آمده است: این روزها دزفول هدف سارقان مسلح از استان ها و شهرهای دیگر با سلاح گرم قرار گرفته است.

در این تومار به نقل از خانواده معظم شهدا، اعضای جلسات قرآن و بانوان ولایتمدار دزفول آمده است:اگر مسئولان نتوانند دست اراذل و اوباش را از جان ومال مردم کوتاه کنند بزودی علاوه بر جان و مال شاهد تعرض به ناموس مردم دزفول خواهیم بود.

امضا کنندگان این تومار از شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه درخواست کرده اند یک اکیپ از نیروهای قضایی و انتظامی مجرب به دزفول اعزام کنند تا بر پرونده های دستگیری و محاکمه مجرمان خاطی نظارت کنند.

مردم دزفول در این تومار خواستار لغو وثیقه ها، مرخصی سارقان ، بازگرداندن سارقان مسلح به زندان و اجرای احکام وحدود الهی شدند.

پیش از این نیز امام جمعه دزفول در نامه ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی و همچنین در خطبه های نماز جمعه نسبت به افزایش نا امنی در این شهرستان اعتراض کردند.

امام جمعه موقت دزفول نیز امروز در خطبه های نماز جمعه نسبت به افزایش سرقت و ناامنی در این شهرستان اعتراض کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار