تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۷۶۹۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر:
۵۲ درصد برگزیدگان جشنواره تئاتر فجر شهرستانی‌ هستند
دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: طبق آخرین آمار و تاکنون ۵۲ درصد آثار برگزیده در همه بخش‌های این جشنواره متعلق به هنرمندان شهرستانی است.

نادر برهانی مرند در حاشیه آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بخش استانی در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر امسال هم سهم مشارکت و هم سهم استان‌ها در نتایج نهایی جشنواره بالا بوده است.

وی افزود: طبق آخرین اطلاعاتی و آمار که از سوی هیئت داوران رسیده است، حدود ۵۲ درصد آثار برگزیده در همه بخش‌ها سهم هنرمندان شهرستانی و ۴۸ درصد سهم هنرمندان پایتخت‌نشین بوده است.

دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در ادامه با بیان اینکه سفر به اروند نخستین آیین اختتامیه‌ای است که امسال شرکت داشته است از شرکت در دو اختتامیه استانی ظرف دو روز آینده به عنوان دیگر مقاصد سفرهای استانی‌اش به عنوان دبیر جشنواره اشاره کرد.

برهانی مرند همچنین از تقدیر دو دبیر برگزیده استانی در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر امسال خبر داد و گفت: صحبت‌های مقدماتی انجام‌شده که از یک یا دو مدیر یا دبیری که جشنواره استانی را به صورت شایسته برگزار کردند، در آیین اختتامیه جشنواره با اهدای جوایز نفیس تقدیر خواهد شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار