تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۷۶۹۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در منطقه آزاد اروند؛
بخش استانی جشنواره تئاتر فجر به کار خود پایان داد
آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر بخش استانی منطقه آزاد اروند با حضور  دبیر جشنواره و مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی کشور در خرمشهر برگزار شد.

شامگاه جمعه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بخش استانی منطقه آزاد اروند طی آیینی با حضور اهالی فرهنگ و هنر کشور و منطقه با تجلیل از شرکت‌کنندگان پایان یافت.

نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره و اتابک نادری مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی کشور به عنوان مهمانان ویژه این آیین اختتامیه حضور داشتند.

دبیر جشنواره بین‌المللی استانی تئاتر  اروند در این مراسم اظهار کرد: در این جشنواره پنج نمایش صحنه‌ای از تهران، کرمان، آبادان و خرمشهر و پنج نمایش خیابانی و پنج اثر نمایشنامه خوانی از ظرفیت خرمشهر و آبادان حضور داشتند.

سید محمدحسین مرعشی پور افزود: در مدت برگزاری جشنواره، حدود دو هزار مخاطب و علاقمند، اجراهای مختلف را تماشا کردند.

وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی عکس و کتاب در حاشیه برگزاری این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: در مدت چهار روزه برگزاری جشنواره بین‌المللی فجر بخش استانی، نمایشگاه ۴۰ سالگی انقلاب از دستاوردهای تئاتر منطقه دایر شد و نمایشگاه کتابی با ۱۰۰ عنوان کتاب تخصصی تئاتر و هنرهای نمایشی نیز برپا بوده است.

مرعشی پور ادامه داد: همچنین کارگاه آموزشی با حضور بهاره افشار از هنرمندان صاحب سبک تئاتر کشور برگزار شد که ۸۰ نفر از این کارگاه استفاده کردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار