تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۷۷۰۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسوول واحد بهداشت غرب اهواز:
بازدید میدانی از وضعیت کمی و کیفی آب شرب روستاهای دهستان لامی اهواز
با حضور مسوول واحد بهداشت غرب، از وضعیت آب شرب روستاهای دهستان لامی شهرستان اهواز بازدید بعمل آمد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان؛ مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز گفت: پس از افزایشض نزول رحمت الهی و افزایش دبی آب رودخانه و وجود تلاطم در رودخانه، اندازه گیری کدورت آب توسط دستگاه های دیجیتال امکان پذیر نبود.

محمود آریاخاکی ادامه داد: با حضور کارشناسان بهره برداری شرکت و مسوول واحد بهداشت غرب اهواز اقدام به بازدید و انجام آزمایش های لازم جهت بررسی کمی و کیفی آب شرب شد.

وی افزود: در این مدت با تزریق 24 ساعته ماده منعقد کننده پک مایع و کلرگازی میزان کدورت آب تاسیسات 7 و کلر باقیمانده نیز 2 پی پی ام ثبت شد که مورد تایید کارشناسان بهره بدراری و بهداشت قرار گرفت.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز بیان کرد: آبرسانی به اهالی شریف روستایی و تامین آب شرب با فشار مطلوب و برخورداری از شاخص های کیفی رسالتی است که بصورت جهادی و شبانه روزی توسط تلاشگران خدوم آبفا روستایی در حال انجام است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

آریاخاکی یادآور شد: تاسیسات آبرسانی روستایی شهدای دغاغله (جسانیه) 8 روستا با 2 هزار و 413 خانوار و جمعیتی بالغ بر 14 هزار و 58 نفر را تحت پوشش آبرسانی قرار داده است.
:
:
:
آخرین اخبار