تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۷۷۰۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین مرزبانی خوزستان خبر داد:
کشف ۱۵ تن سیب زمینی قاچاق در پایانه مرزی چذابه
جانشین مرزبانی خوزستان از توقیف سه کامیون باری و کشف ۱۵ تُن سیب زمینی قاچاق در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

سرهنگ نادر سهیلی اظهار کرد: مأموران هنگ مرزی دشت آزادگان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای باری در بارانداز پایانه مرزی چذابه سه دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی ازاین کامیون ۱۵ تُن سیب زمینی که بدون مجوز، قاچاق و با هدف خروج از کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

جانشین مرزبانی خوزستان در پایان با اشاره دستگیری سه متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

وی همچنین گفت: مأموران هنگ مرزی دشت آزادگان، یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق را نیز شناسایی و متوقف کردند.

جانشین مرزبانی خوزستان خبر داد: مأموران در بازرسی از این کامیون چهار تُن گوجه فرنگی که بدون مجوز، قاچاق و با هدف خروج از کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

سرهنگ سهیلی با اشاره دستگیری دو متهم در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

وی در پایان عنوان کرد: این محموله با نظارت مرزبانان خوزستان به منظور تنظیم قیمت بازار در میدان میوه و تره بار به مردم عرضه شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار