تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۷۷۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اقدام جالب وزارت نیرو/انتخاب مدیر آبفارخوزستان ازطریق انتشار آگهی
وزارت نیرو در اقدامی جالب برای انتخاب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، اقدام به درج آگهی دعوت به همکاری کرده است.

اقدام جالب وزارت نیرو/انتخاب مدیر آبفارخوزستان ازطریق انتشار آگهی

درویش علی کریمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان چندی قبل به علت بازنشستگی از سمت خود جدا شد و چند روز قبل عادل حرباوی به عنوان سرپرست این شرکت انتخاب شده است.

با وجود اینکه مراسم معارفه حرباوی نیز برگزار شده است ولی اکنون وزارت نیرو در اقدام جالب اقدام به انتشار آگهی دعوت به همکاری به منظور انتخاب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان کرده است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته گزینی در دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد دارای صلاحیت‌های عمومی و تخصصی خدمتگزاری، از متخصصان داوطلب واجد شرایط برای همکاری در سمت‌های زیر دعوت به اعلام آمادگی می‌نماید».

همچنین در این آگهی تاکید شده است: «مدیریت بخش آب و فاضلاب کشور در راستای راهبرد شایسته‌گزینی وزارت نیرو در دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی خدمت‌گزاری، با لحاظ مجموعه اسناد بالادستی و رعایت مواد قانونی ذیربط، برای سمت «مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان» دعوت به اعلام آمادگی می‌نماید».

در این آگهی افرادی که خود را شایسته تصدی مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان می‌دانند فرمی را تکمیل می‌کنند تا سوابق آنها از سوی وزارت نیرو بررسی شود.

در این اطلاعیه برخورداری از صلاحیت‌های عمومی انتصاب بر اساس قوانین، مقررات و ضوابط ذیربط، کارمند رسمی یا پیمانی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و همکاران مدت معین شرکت‌های آب و فاضلاب روستائی، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی در یکی از رشته‌های تحصیلی مرتبط، دارا بودن حداقل ۱۵ سال سابقه خدمت مرتبط در بخش‌های آب و فاضلاب و آب، برخورداری از حداقل هشت سال سابقه مدیریتی در سطوح مدیریت میانی، معاونت و هیئت‌مدیره شرکت‌های آب و فاضلاب و یا همتراز در سایر شرکت‌ها، حداکثر سن ۵۵ سال و حداکثر سابقه خدمت ۲۵ سال برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و ۲۸ سال برای کارشناسی ارشد و بالاتر از جمله شرایط احراز پست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عنوان شده است.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
احسنت

چه قشنگ و خوب
:
:
:
آخرین اخبار