تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۱۷۷۰۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش:
قدردان ایثارگری های مردان و زنان تاریخ ساز انقلاب هستیم
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش گفت: رهبر معظم انقلاب به تاریخ دفاع مقدس به عنوان گنجینه پایان ناپذیر نگاه می کنند و ما نیز همواره قدردان ایثارگری ها و رشادت های مردان و زنان تاریخ ساز انقلاب و دوران دفاع مقدس هستیم.

امیرسرتیپ دوم حمزه بیدادی روز شنبه در آیین میلاد حضرت زینب (س) با حضور جمعی از پرستاران شاغل در ارتش وهمسران جانبازان بالای 70 درصد دوران دفاع مقدس در سرسرای طوبی قرارگاه جنوب غرب ارتش در اهواز اظهار داشت : انقلاب ایران به چهلمین سال پیروزی خود نزدیک شده و این نشان دهنده کامل شدن این انقلاب است.

وی افزود: پایداری و استقامت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، رشادت های جانبازان و صبر زینبی همسران شهدا و جانبازان است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش ادامه داد: جانبازان و ایثارگران در طول این 40 سال باوجود تمام دردها و سختی های زندگی ، در هر زمانی که انقلاب به رشادت های این بزرگمردان نیاز داشته در میدان حضور پیدا کرده و از آرمان ها و ارزش های این انقلاب دفاع کرده اند.

وی بیان کرد: امروز ملت ایران به عنوان یک ملت آزاد الگویی برای سایر کشورهای اسلامی به شمار می روند که این از برکت ها و افتخارات نظام و انقلاب اسلامی است.

امیرسرتیپ دوم بیدادی تصریح کرد: ایثارگری و رشادت های شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس درس بزرگی برای جوانان ما بوده تا همچنان مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کنند.

وی بیان کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه جنگ ها و نفوذ استعمارگران بخش اعظمی از کشور ایران جدا شد اما به برکت انقلاب و رشادت های رزمندگان اسلام در 40 سال گذشته حتی ذره ای از خاک این میهن جدا نشده است.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب گفت: جانبازان دوران دفاع مقدس سال ها است با مشکلات فراوانی مواجه بوده و هیچکس نمی تواند این سختی ها را درک کند اما قدردانی از این بزرگمردان می تواند مرهمی بر زخم های کهنه آن ها باشد.

امیرسرتیپ دوم بیدادی یادآور شد: همسران جانبازان دوران دفاع مقدس نیز با صبر زینبی همواره دوشادوش مردان خود در این مسیر دشوار گام برداشته و ذره ای از اعتقادات خود عقب نشینی نکرده اند که این ایثارگری ها نیز توصیف ناپذیر است. 

همچنین حجت الاسلام بیژن سلیمانی رئیس عقیدتی سیاسی و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: برمبنای مستندات تاریخ، بیش از 14 هزار مستشار در کشور ما حضور داشتند و ارتش ، دولت و نظام طاغوتی در آن دوران هیچ اختیاری از خود نداشتند.

وی افزود: این حکومت دست نشانده حتی در مسایل اعتقادی و مذهبی خود ارزش ها را زیرپا می گذاشت اما امام خمینی (ره) حکومتی را بر مبنای ارزش های دینی تشکیل داد و ملت شریف ایران برای حفظ این انقلاب جان عزیزان خود را نثار کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: دشمنان در طول این 40 سال نیز بسیار تلاش کردند به این انقلاب آسیب برسانند و امروز در حوزه فرهنگی تلاش جدی دارند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی نیاز است که در حوزه فرهنگی مراقب نفوذهای دشمن باشیم چرا که یکی از اهداف چندین ساله دشمن نفوذ فرهنگی است تا بتواند به اعتقادات جوانان ما آسیب برساند.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: امروز بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب دشمنان همواره از اقتدار ایران هراس داشته و به بهانه های مختلف در مسیر نظام سنگ اندازی می کنند.

وی بیان کرد: جنگ تحمیلی، غائله کردستان ، حمله تروریستی اهواز ، تحریم ها ، دخالتها تحت عنوان حقوق بشر و تحریف فعالیتهای هسته ای ایران بهانه هایی از سوی دشمن دراین راستا بود ولی موفقیتی کسب نکردند.

رئیس عقیدتی سیاسی و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: متاسفانه دشمن راه نفوذ بر جوامع اسلامی را می داند و آن ایجاد تفرقه در داخل است؛ هرجایی که استعمار اختلاف ایجاد کرده راه نفوذ برای او فراهم شده است.

آیین میلاد حضرت زینب (س) روز شنبه با حضور جمعی از پرستاران شاغل در ارتش و همچنین همسران جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس در سرسرای طوبی قرارگاه جنوب غرب ارتش در اهواز برگزار شد و در این آیین از خانواده شهدا، جانبازان و پرستاران تجلیل شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار