تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۷۷۰۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
میزبانی جام حذفی فوتبال از خرمشهر جابجا نشده است
استاندار خوزستان گفت: جابجایی میزبانی جام حذفی فوتبال از خرمشهر صحت ندارد و موافق این جابجایی نیستیم.

غلامرضا شریعتی روز شنبه در حاشیه افتتاح درمانگاه و مرکز جراحی محدود فخر النساء خرمشهر در جمع خبرنگاران انتقال میزبانی جام حذفی فوتبال از خرمشهر به استان کرمانشاه برای فصل پیش رو را تکذیب کرد و گفت: تاکنون هیچ خبر رسمی در خصوص گرفتن میزبانی جام حذفی فوتبال از خرمشهر اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه ما موافق انتقال جام جذفی فوتبال به استان های دیگر نیستیم، گفت: امکانات لازم برای میزبانی جام حذفی فوتبال در شهرستان خرمشهر فراهم شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هفته گذشته از برگزاری فینال جام حذفی باشگاه های کشور در کرمانشاه خبر داد.

صابر رحیمی افزود: این مسابقه بعد از پایان رقابت های لیگ برتر احتمالا اوایل خرداد ماه سال آینده (1398 ) در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه برگزار می شود.

 تکذیب انتقال آب از سرچشمه کارون به اصفهان

استاندار خوزستان در بخش دیگری موضوع انتقال آب کارون به استان اصفهان را تکذیب کرد و گفت: مطالب منتشر شده در این رابطه کذب و بی اساس است.

شریعتی اظهار داشت: در روز گذشته موضوع انتقال آب به اصفهان با اعضای هیات دولت مطرح شد و چنین مسئله تکذیب گردید ضمن اینکه طرح این موضوع نوعی شیطنت یا ناشی از ناپختگی بوده که تذکر لازم در این رابطه داده شد.

وی در ادامه افتتاح درمانگاه و مرکز جراحی محدود خیرالنساء خرمشهر را در توسعه توریسم درمانی مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه منطقه آزاد اروند دارای ظرفیت گردشگری خارجی است این مرکز می تواند در جذب توریسم سلامت موثر واقع شود.

وی در ادامه گفت: مرکز درمانی مذکور به تجهیزات به روز پزشکی مجهز است و می تواند به قشر محروم خدمات ارزنده ای ارائه کند.

آیین افتتاحیه درمانگاه و مرکز جراحی محدود فخر النساء خرمشهر با حضور استاندار، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تنی چند از مسئولان استانی و محلی برگزار شد. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار