تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۱۷۷۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعید عبدولی به تیم ملی کشتی فرنگی بازگشت
رییس هیات کشتی خوزستان گفت: کشتی گیر با سابقه و کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با تشخیص کادر فنی به تیم ملی بازگشت
رییس هیات کشتی خوزستان گفت: کشتی گیر با سابقه و کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با تشخیص کادر فنی به تیم ملی بازگشت.

سعید عبدولی به تیم ملی کشتی فرنگی بازگشت

سید حسین مرعشیان اظهار داشت: سعید عبدولی کشتی گیر خوزستانی و دارنده چندین مدال طلا، نقره و برنز جهان و آسیا پس از روی کار آمدن محمد بنا بار دیگر در لیست منتخب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های بین المللی و معتبر ترکیه قرار گرفت.

وی با بیان این که عبدولی جزو افتخارات کشتی خوزستان و ایران به شمار می رود افزود: بی شک عبدولی عناوین بسیار درخشانی برای کشتی فرنگی کشور به ارمغان آورده است لذا شایسته بود که بار دیگر دوبنده تیم ملی را به تن کند.

رییس هیات کشتی خوزستان به حضوردیگر کشتی گیران خوزستانی در مسابقات ترکیه اشاره کرد و گفت: در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصرپور برای تیم ملی کشورمان به روی تشک می رود همچنین مهدی محسن نژاد دیگر کشتی گیر خوزستانی در وزن 60 کیلوگرم دوبنده تیم ملی را به تن خواهد کرد.

وی افزود: در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد برای تیم ملی کشورمان به میدان می رود همچنین در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی شانس حضور در این رقابت ها را دارد؛ ایرج اسفندیاری فر به عنوان مربی خوزستانی به همراه تیم ملی به مسابقات اعزام می شود. مسابقات بین المللی ترکیه اواخر بهمن ماه در این کشور برگزار خواهد شد.

مرعشیان در خصوص رقابت های جام تختی که 4 و 5 بهمن ماه به میزبانی اندیمشک برگزار می شود افزود: چون رقابت های جام تختی در اندیمشک برگزار می شود اعضای شورای فنی تیم های ملی تشخیص دادند که در بیشتر اوزان از کشتی گیران خوزستانی در این رقابت ها استفاده کنند. 

وی با بیان این که تلاش می کنیم این رقابت ها در بالاترین سطح جهانی برگزار شود گفت: در برخی از اوزان، کشتی گیران خوزستانی با توجه به تجربه بالایی که دارند از شانس بالایی برای کسب نشان در این مسابقات برخوردار هستند.

سعید عبدولی بعد از مسابقات جام جهانی 2018 بوداپست مجارستان مصاحبه‌ ای مبنی بر خداحافظی از دنیای کشتی انجام داد، اما پس از انتصاب محمد بنا به ‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد که با حضور این مربی ممکن است نظرش تغییر کند و کماکان کشتی بگیرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار