تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۷۷۰۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی
استاندار خوزستان در مورد جزئیات بودجه سال 97 باید پاسخگو باشد
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با جزئیات هزینه کرد بودجه سال 97 در استان اظهار کرد: قطعاً در رابطه با جزئیات بودجه استاندار باید پاسخ دهد که بودجه استان در بخش‌هایی هزینه شده است.

عباس پاپی زاده، نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در رابطه با جزئیات هزینه کرد بودجه سال 97 در استان اظهار کرد: قطعاً در رابطه با جزئیات بودجه استاندار باید پاسخ دهد که بودجه استان در چه بخش‌هایی هزینه شده است.

وی افزود: اما در بحث کلیات بودجه، در دو، سه سال گذشته رشد خوبی در بحث بودجه استان داشتیم. به‌عنوان‌مثال دو درصد سهم نفت را به سه درصد افزایش دادیم که این عدد به بیش از هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از سهم سه‌درصدی هر چه بوده را جذب کردیم، جذب سهم نفت بستگی به صادرات نفت دارد؛ یعنی ما سه درصد درآمدهای نفتی که خالص صادرات است را در نظر می‌گیریم.

پاپی زاده گفت: مصوبه آلودگی ناشی از آلودگی‌های نفتی نیز در حال وصول است؛ امسال قرار بود مبلغ 380 میلیارد تومان به آن اختصاص داده شود که این مبلغ به 360 میلیارد تومان رسید.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارات مربوط به آلودگی‌های نفتی در قانون بودجه مصوب شد، عنوان کرد: مقرر شد اعتبار این مصوبه به یک هزار میلیارد تومان برسد که در محاسبات اولیه فعلاً 360 میلیارد تومان شد.

پاپی زاده بیان کرد: اختصاص 150 میلیارد تومان به بحث ریزگردها خارج از بودجه اصلی خوزستان در سال 97 بود این در حالی است سال گذشته بودجه ریزگردها در لایحه دولت نبود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعتبارات ریزگردها در بودجه 98 نیز لحاظ شده است، گفت: بودجه 98 هنوز نهایی نشده و تا نهایی شدن آن باید صبر کنیم اما عمدتاً در بودجه 98 باید بیایند؛ از بودجه 98 هنوز چیزی مصوب نشده بنابراین نمی‌توان الآن اظهارنظر کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار