تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۷۷۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شریعتی: تا سال گذشته پای استقلال خوزستان ایستادم اما اکنون متولی دارد
استاندار خوزستان گفت: تا سال گذشته پای تیم فوتبال استقلال خوزستان ایستادم ولی اکنون گروه ملی متولی آن است و دوستان پذیرفتند که مسوولیت کار را برعهده بگیرند که البته بازهم من گفتم  که از این تیم حمایت خواهم داشت. 

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان کوی طلاب اهواز، اظهارکرد: این یک مجموعه جامع ورزشی و متشکل از استخر، زمین چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده و بدنسازی است که آغاز عملیات ساخت آن مربوط به سال 87 است که البته کار در مقطعی به دلیل مشکلات و کمبود اعتبار متوقف شد.

وی بیان کرد:‌ کار ساخت این پروژه از دو سال و نیم پیش مجدد آغاز شد و خداراشکر پیشرفت کار خوب بوده و سالن سرپوشیده آن نیز به بهره‌برداری رسیده است. اکنون تلاش ما این است که مابقی قسمت‌های این مجموعه در دهه فجر یا تا پایان سال به افتتاح برسد تا مجموعه ورزشی کاملی در اختیار هیات ورزش‌‌های جانبازان و معلولان استان قرار بگیرد.

استاندار خوزستان گفت: هیات ورزش‌‌های جانبازان و معلولان خوزستان، هیاتی مدال‌آور در رقابت‌های المپیک و آسیا است و طی جلساتی که با مسوولان هیات داشتیم از ما انتظار داشتند که مجموعه هر چه سریعتر آماده شود، ضمن این‌که به این موضوع نیز اشاره داشتند که ورزشکاران آن‌ها در شرایطی تمرین می‌کنند که هیچ استانی چنین شرایطی را ندارد و ما نیز قول دادیم که مجموعه را کامل کنیم تا این هیات از سایر هیات‌های کشور پیش بیفتد و بهترین مجموعه کشور را داشته باشند.

وی ادامه داد:‌ خدا راشکر با تلاش و زحمات اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیات ورزش‌‌های جانبازان ومعلولان خوزستان و همچنین پیمانکار پروژه، کار به خوبی پیش می‌رود و امیدواریم در ادامه به صورتی کار شود که خلف وعده نکنیم و در نهایت رضایت ورزشکاران این هیات را داشته باشیم. امیدوارم با این اقدامات باعث شویم که ورزشکاران جانباز و معلول خوزستان شرایط تمرینی لازم را برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی داشته باشند و بتوانیم بیش از پیش موجب سرافرازی خوزستان و ایران در میادین بین‌المللی شویم.

شریعتی عنوان کرد: همچنین باتوجه به این‌که این مجموعه ورزشی در منطقه محرومی قرار دارد، این مجموعه در اختیار جوانان منطقه نیز قرار می‌گیرد تا آن‌ها نیز بهره‌مند شوند و ورزش کنند که این موضوع به سلامت جامعه و همچنین نشاط و پویایی منطقه می‌افزاید و ارتباط مشترکی بین مردم منطقه و هیات برقرار می‌شود که این کار نیز به نوعی جزو مسوولیت و خدمات اجتماعی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات جانبازان و معلولان استان محسوب می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال ایسنا درباره این‌که آیا پیگر وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان که اکنون در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند، هستید؟ گفت: سال‌های قبل که کمی وضعیت گروه ملی آشفته بود و متولی نداشت، ما متولی‌گری این باشگاه را برعهده گرفتیم و به هر صورتی که بود تیم را مدیریت و اداره کردیم تا در لیگ برتر بماند اما اکنون گروه ملی سر و سامان بیشتری گرفته و دارای متولی است و من دیگر هیچ دخالتی در کارهای گروه ملی ندارم.

استاندار خوزستان بیان کرد: باتوجه به این‌که خود من مشغله‌های بسیاری دارم، بسیار علاقه‌مند هستم  که هر بخش از کار به یک نفر سپرده شود تا خود من پیگیر ما بقی کارها باشم که اکنون نیز گروه ملی متولی دارد. من همیشه در کنار ورزش بوده و هستم. به هر حال تا سال گذشته پای تیم فوتبال استقلال خوزستان ایستادم ولی اکنون گروه ملی متولی آن است و دوستان پذیرفتند که مسوولیت کار را برعهده بگیرند که البته بازهم من گفتم با این وجود از این تیم حمایت خواهم داشت.

وی عنوان کرد: شرکت ایرانسل نیز قرار است، اسپانسری چهار تیم لیگ برتری خوزستان را برعهده بگیرد ولی متاسفانه فولاد و نفت آبادان وارد کار نشدند و شرایط ایرانسل را نپذیرفتند و این نیز مشکلاتی را به وجود آورده است. قرار شد برای آخرین بار نیز روز دوشنبه هفته جاری مذاکزاتی با فولاد داشته باشم و در نهایت نفت آبادان و فولاد را قانع کنم که حتی برای کمک به استقلال خوزستان و نفت‌مسجدسلیمان هم که شده است، وارد کار شوند و حمایت کنند تا این تیم‌ها بتوانند از اسپانسری ایرانسل استفاده کنند.

شریعتی گفت: به محض این‌که قرارداد با ایرانسل امضا شود، این شرکت قرار است به هر کدام از تیم‌ها یک میلیارد و 500 میلیوت تومان پول پرداخت کند که رقم خیلی خوبی است و به تیم‌ها کمک می‌کند. به هر حال باید فولاد و نفت آبادان را که از نظر مالی در شرایط بهتری هستند و خیلی دغدغه پول را ندارند، تحت فشار قرار دهیم تا کوتاه بیایند و در این زمینه کمک کنند. وقتی کار اسپانسری ایرانسل نیز آغاز شود، حتما برای تیم‌ها درآمد خواهد داشت و بسیاری از مشکلات آن‌ها نیز حل خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار