تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۷۷۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محسنین خوزستان بیش از ۲۵ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: محسنین خوزستانی تا پایان آذرماه سال جاری بیش از ۲۵ میلیارد تومان به فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

محمدرضا حیدری با اشاره به افزایش مشارکت‌های مردمی در کمک به فرزندان خانواده‌های نیازمند، اظهار داشت: میزان کمک‌های مردمی به فرزندان غیر یتیم خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در 9 ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 96، حدود 43 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: محسنین خوزستانی تا پایان آذرماه امسال بیش از 25 میلیارد و 911 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که از این مقدار 2 میلیارد و 975 میلیون تومان آن به‌صورت غیر نقدی انجام‌شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان ادامه داد: این در حالی است که مقدار کمک‌های محسنین در 9 ماهه سال 96 حدود 20 میلیارد و 659 میلیون تومان برآورد و به فرزندان نیازمند تحت حمایت پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اینکه بیشتر کمک‌های غیر نقدی برای تأمین پوشاک، نوشت‌افزار و تهیه جهیزیه صورت گرفته، گفت: علاوه بر محسنین، مراکز نیکوکاری خوزستان نیز به‌صورت جداگانه بیش از 7 میلیارد تومان برای کمک به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم پرداخت کردند.

خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و ثبت‌نام در طرح‌های اکرام، ایتام و محسنین با واریز ماهیانه 50 هزار تومان حمایت یک یا چند یتیم و فرزند محسنین را برعهده‌گرفته و آن‌ها را در تأمین نیازهای ضروری یاری کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار