تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۱۷۷۳۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عامل انتشار عکس های خصوصی در دزفول دستگیر شد
سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول گفت: عامل انتشار عکس های خصوصی در فضای مجازی توسط پلیس فتا دزفول شناسایی و دستگیر شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عیدی شامگاه چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یک نفر از شهروندان درخصوص انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری متهم بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان دزفول قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و مهندسی موفق به شناسایی متهم در یکی استان های کشور شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی با انجام شگردهای خاص پلیسی، نامبرده را در یکی از نقاط دزفول دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول اظهار داشت: در بازجویی های فنی به عمل آمده متهم به بزه خود اعتراف و عنوان کرد در ابتدا با طرح دوستی و جلب اطمینان مخاطب ضمن اخذ تصاویر خصوصی وی با ایجاد یک پیج در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کردم.

وی افزود: این متهم انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرده که در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی روانه دادسرا شد.

** سه نفر از عاملان تیراندازی ها در دزفول دستگیر شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول گفت: سه نفر از عوامل تیراندازی ها در این شهرستان توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین عیدی افزود: در پی وقوع چند فقره تیراندازی در سطح شهرستان دزفول ماموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از عوامل این تیراندازی ها در سطح شهرستان شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیات هایی جداگانه هر سه نفر را در مخفیگاه آنها دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار مناسب مقام قضایی روانه زندان شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار